Aussieglis Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Jeg har så lyst på et tegnebrett, en sånn dings man har liggende på skrivebordet med en penn som man kan tegne på dataen med.. Noen som har et å anbefale eller kanskje noen til og med har et de vil bli kvitt? Hyl ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 På skolen bruker vi noe som heter Wacom Pad, de skal visstnok være veldig bra (har ikke prøvd selv). De selger dem bl.a. på Komplett.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Jeg tenker også på å kjøpe en sånn. Men har ikke peiling på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Var jo noen som la ut et slikt et for salg her inne en gang, men det ser ut som om tråden er borte ... Jeg kan også tenke meg et slikt et, men det får bli etter speilreflekskamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sju Skrevet 24. August 2008 Rapporter Share Skrevet 24. August 2008 Det kommer jo helt an på hvor mye du skal med det, tror jeg Jeg har en Wacom Bamboo One (tror jeg den heter, er iallefall noe i den duren) som jeg bruker til å fargelegge scannede tegninger med, og noen ganger tegne fra scratch. Det funker den utmerket til! Kjøpte den for 650 kroner (igjen, tror jeg, det er en stund siden) på Elkjøp, den er ganske solid også, og har bare det "basiske": brettet, uten masse knapper og stæsj, og en batterifri penn Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 25. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2008 Jeg vil bruke det til tegning i photoshop, vanligvis fra scratch.. Altså sketcher og fargelegging, samt bruk av div. tools i photoshop som smudge osv. Jeg kjenner jeg har forferdelig lyst på Bamboo Fun, tror jeg blir å bestille et sånt så fort jeg kan ta meg råd til det. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 Fikk Wacom Bamboo Fun til bursdagen (den kom i dag). Så langt er jeg veldig fornøyd, selv om jeg ikke har vendt meg til å bruke den i det hele tatt enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 Wacom kommer i ulike versjoner. Felles for alle (tror jeg) er at de både har mus og ei trykkfølsom penn. Kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 26. September 2008 Rapporter Share Skrevet 26. September 2008 Min kom kun med trykkfølsom penn, men så kostet den bare litt over 1700. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. September 2008 Rapporter Share Skrevet 27. September 2008 Jeg vil også ha sånn Trodde det var mye dyrere jeg, har forestilt meg at det kostet oppimot 10000 jeg da. Gledelig overrasket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 27. September 2008 Rapporter Share Skrevet 27. September 2008 Men de skikkelig proffe koster jo opp mot 20000. --- Men nå har photoshop plutselig sluttet å bry seg hvor hardt jeg trykker. Størrelsen er fyller hele rundingen uansett hvor svakt jeg trykker, men jeg vet ikke hva jeg hat gjort.. Hvordan får jeg den til å virke igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar