Gå til innhold
Hundesonen.no

Border collie kennel


Kristina

Recommended Posts

jeg driver å drømmer litt om dagen. :roll: Men det er lov.

Er det noen som veit om en bra bc kennel som driver oppdrett av kraftige bc som egner seg til lp og ag? :D har ikke så mye interesse av gjeting egentlig.

burde man da kjøpe en bc som har gjeterforeldre?

Det er snakk om ett par år fram i tid allså. Men jeg har lyst å komme litt lengre i lp enn det jeg kan med en sheepdog :roll: Så akkuratt nå har jeg fått øynene litt opp for denna rasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kraftige gamle finnes ikke lenger. Hvis du vil ha en god bc ville jeg kjøpt av Linda Myhre. www.taspitir.no Hun er utrolig flink :D

Jeg ville ikke hatt bc, alle har en liksom ...

Men en som Eso! DET er en annen sak :D han er bare helt herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til noen som driver med BC, men Kelpie. Hun som holder på med Kelpie har drevet det ganske så langt når det gjelder lydighet :D Hun driver også med Dobermann. Hun heter Gro Gitlesen og bor i Sandnes. Kan godt sette henne i kontakt med deg hvis du har vil snakke med henne :D Gro er hun helt til høyre på bildet.

Gro.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kraftige gamle finnes ikke lenger. Hvis du vil ha en god bc ville jeg kjøpt av Linda Myhre. www.taspitir.no Hun er utrolig flink :D  

Jeg ville ikke hatt bc, alle har en liksom ...

Men en som Eso! DET er en annen sak ;) han er bare helt herlig!

Ja, jeg har kontaktet de! Jeg skal kanskje være fôrvert for en bc derifra - Mist. :D Må bare avtale litt med mamma først ;) Får da får jeg se om jeg evt greier å tilfredsstille den høye aktiviteten dems. Men det skal nok gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har kontaktet de! Jeg skal kanskje være fôrvert for en bc derifra - Mist. :D Må bare avtale litt med mamma først ;) Får da får jeg se om jeg evt greier å tilfredsstille den høye aktiviteten dems. Men det skal nok gå bra.

Linda er oppdretteren til LiLi vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har kontaktet de! Jeg skal kanskje være fôrvert for en bc derifra - Mist. :D Må bare avtale litt med mamma først ;) Får da får jeg se om jeg evt greier å tilfredsstille den høye aktiviteten dems. Men det skal nok gå bra.

Å så morro! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mist var allerede satt bort. Har spurt om den andre tispa nå.

Uansett så haster det ikke. Står mellom kelpie og bc. Men hvis jeg venter til høsten igjen så er det større sjangs for at jeg kan få valp. For da er Lunah større, og jeg bor ikke hjemme :P

Skal du i grunn have Lunah med når du flytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mist var allerede satt bort. Har spurt om den andre tispa nå.

Uansett så haster det ikke. Står mellom kelpie og bc. Men hvis jeg venter til høsten igjen så er det større sjangs for at jeg kan få valp. For da er Lunah større, og jeg bor ikke hjemme :P

Så flott at du har kontaktet Linda! :P Der får du nok god hjelp med BC hvis du skal ha... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge moren min så er det ikke Linda som har Mist og Maid- det er han mannen (som jeg ikke husker hva heter). Hun skulle egentlig ha Mist på fòr, men kjøpte en istedet. Tror hun snakket noe om at de hadde skilt lag- Linda og mannen? Det var iallefall han som hadde de to tispene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker aldri på ny hund før den andre er hvertfall 4 år... da får jeg jobbet nok med den ene, også dør ikke begge samtidig.... helst skal hunden være 6 år før jeg får ny egentlig, for da er det nokså stor aldersforskjell, også har jeg fått jobbet litt med den eldste :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er folk så ivrig på å få seg en hund til med EN gang? Altså greit dere tenker igjennom andre raser og velger kenneler det er noe HELT annet. Det har jeg gjort siden dagen etter jeg fikk Pito i hus det :oops: Men syns det er så mange som skaffer seg hund nr to før hund nr 1 er ett år engang :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...