MiraMaika Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Hm. Jeg er da en jente/dame på 25 år, som har levd med hunder hele livet. *ME LOVES MY DOGS* Har nå Mira på 4 år fra Hollerudhagen kennel, verdens snilleste og herligste, vet ikke hva godt hun kan gjøre nesten. Er så glad og stolt av henne og Maika påp 7 mnd fra Docanor kennel, er veldig rolig og snill for å være valp inne, men rampe Maika ute. Har ikke angret en dag! de gir meg så mye, det er vanskelig å kunne gi like mye tilbake til de 2 ja Ellers studerer jeg Maskinteknikk i Kristiansund, er sosial med venner og familien Er fra før off godkjent hjelpepleier og har jobbet ved Ormen langeprosjektet i 2 år som stillasmontør. Ellers er min plan å starte kennel når jeg er pensjonist evt lotto-millionær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 hei på deg! Mira må være den snilleste hunden jeg har vært borti hvertfall! Maika derimot.. er en valp enda Bra det er flere enn meg som ha store planer om å bli lottomillionær.. fordel å begynne å tippe først kanskje? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Velkommen til og håber at du kommer til at trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Velkomme, håper du trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Velkommen hit, vis oss gjerne noen bilder av dere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Velkommen hit,håper du liker deg her på sonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Hei, velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Hei og velkommen. Jeg er helt enig i at to hunder er mangedobbelt lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Hei og velkommen hit :rolleyes2: Håper du trives! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protector Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Hei hei, Trivllig å ha flere med Dogo her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 velkommen såå masse til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trym Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 heihei håper du trives herdet er kult her jeg har nettop kommet hit og jeg trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Velkommen. Håper at du virkelig trives her og at du kan lære litt mer om hundelivet. - Lykke til her på sonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Velkommen til dyresonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar