Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmesidetips


ToneS

Recommended Posts

Så, da har jeg kikket rundt på alle de fine hjemmesidene til sonenfolket, og har veldig lyst på en jeg også...

Men det er så mye forskjellig...

- freewebs

- .no

- .net

- .ditt og datt.. :)

Noen som har noen tips? Erfaringer å dele? Hva koster de forskjellige?

ALT motas med takk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type hjemmeside har du lyst på da?

En standard side med meny og bilder, en proff eller en du kan slenge inn bilder i hytt og pine? :lol:

Jeg har piczo(link i signatur). Veldig lett. Syns det er noe dritt da, og ikke minst rotete. Men jeg har den egentlig bare for å legge ut bilder av hunden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for å si det sånn.. Piczo har jeg ikke lyst på.. :lol: Det er en del reklame, og de fleste er veldig rotete osv.. Noen piczosider er jo fine, men.. :)

Har mer lyst på en der jeg kan skrive blogg, med meny osv... og selfølgelig legge ut tonnevis med bilder av hunden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg freewebs. Bruker det selv på min hjemmeside. Der har de ferdige maler som man kan bruke for å redigere den slik man har lyst,man kan også byttet ut fra vanelig malene å lage den mere personelig å legge til slik man selv ønsker med banner,bakgrunn osv.

Jeg synes freewebs er lett og enkel å bruke,går også ann å bruke en hmtl kode slik at man slipper å ha all den reklamen på sidene,den er kjedelig å ha,pluss at hele siden vil se veldig uprofisjonell ut. Vil råde deg å lage en hjemmeside på forskjellige stder jeg. Så kan du selv bygge mere på den du trives og skjønner mest hvordan man fungerer. Slik at du gjør deg litt kjendt med hvordan de forskjellige er.

Piczo har reklame pop up når man klikker seg inn på siden,selv pop up blockern ikke får fjernet. Kjedelig når man skal vise siden til noen å man må klikke for å legge ned pop uppen. Hadde side der for lenge siden,men syntes det var for mye dritt å bruke,byttet over til freewebs som jeg er meget fornøyd med.

Finnes flere steder man kan bruke da:

weebly

123hjemmeside

Start

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har googlepages.

www.borzoinorge.com

www.decourborzoi.googlepages.com

Kommer meg ikke inn på den siste siden..

Men den øverste var jo fin..

Tror jeg skal prøve å lage flere, også se hva jeg liker best.. :angry:

Slik som Charmy & Isabell skriver.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Wordpress? Der er det drøssevis av themes du kan bruke på siden din, og du kan ha sider i menyen i tillegg til blogg. Enkelt, greit og helt gratis. :icon_redface: Eventuelt hvis du kjenner noen som har webhotell kan du spørre om de kan hoste deg, og da kan du bestemme mye mer over hvordan siden ser ut. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...