Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig en dag uten plaskregn!


Ina

Recommended Posts

Ja...der er bedre vær hos dere enn hos oss hvertfall! Vi har vært på fjellet idag,og der kunne man ta svømmeknappen! Vi hadde hele fjellet for oss selv, da...-og det er jo koselig,for da kan dyret gå løs hele tiden,uten at jeg trenger tenke på andre folk som kan bli skremt av lille gullet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...der er bedre vær hos dere enn hos oss hvertfall! Vi har vært på fjellet idag,og der kunne man ta svømmeknappen! Vi hadde hele fjellet for oss selv, da...-og det er jo koselig,for da kan dyret gå løs hele tiden,uten at jeg trenger tenke på andre folk som kan bli skremt av lille gullet..

;) Stilig, første gangen jeg har hørt noen kalle en Dobermann lille gullet :D Har mange ganger hørt dem kalle dem grasiøs flott og stilig. Det er en flott rase :D Utrolig flott holdning på den hundekroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen han er jo lille gullet mitt, joooh.... :roll: :D:wink:

-jeg tenker ikke over at han er stor...-før folk kommenterer det. På tur hinn dagen traff vi en som trodde han var 60 (!)kg! :D

Og så var det en som spurte om han ikke var sinnsykt svær for å være dobber...-og mitt lille gull som såvidt er 70 cm høy...*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner ikke i dag! (ikke enda ihvertfall..) Måtte benytte sjansen å ta med Eso på en langtur..:P

IMG_1710_lite.JPG

IMG_1714_lite.JPG

Kunne önske jeg kunne si, endelig en dag MED plaskregn :-)

Hilsen Merethe (som snart stöver ned !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...