Gå til innhold
Hundesonen.no

Attila funnet i god behold!

Symra&Pippin

Recommended Posts

Skrevet

Etter å ha vært savnet i Bymarka i Trondheim i over en uke, ble Attila funnet i går ettermiddag. Attila er den bokseren som ble etterlyst over høytalerne på NKK Trondheim i helga. Det var en mann på markatur som fant han. Han hadde sett en av de mange plakatene som hang i området, og kjørte Attila hjem, til ubeskrivelig lettelse og glede for eieren, som er datteren til en kollega av meg.

Attila hadde fortsatt langlina på, og i enden av den hang et lite tre, med rot!

Stor glede på personalrommet her i dag, Attila har vært ukas samtaleemne.

Skrevet

Åh! Så bra! Var han i fin form eller? Hvordan så det ut til at han hadde taklet tilværelsen i det fri (sånn bortsett fra rota)?

Skrevet

Godt å høre! Var veldig spent på om han kom til å sette seg fast eller ikke - langline, sele, skog og hund som har stukket av er liksom ikke verdens beste kombinasjon.

Skrevet
Åh! Så bra! Var han i fin form eller? Hvordan så det ut til at han hadde taklet tilværelsen i det fri (sånn bortsett fra rota)?

Han er i fin form! Tynnere og litt oppskrapet på labbene men ellers grei.

Skrevet

Å så bra! Jeg har tenkt mye på denne hunden,det var jo så forferdelig varmt de dagene den forsvant også.

Skrevet

Godt å høre at han er kommet til rette. Har vært mye oppi marka her og lett etter ham. Vet du hvor han ble funnet?

Skrevet

Så utrolig godt å høre! Med den varmen som var i helga, var jeg overbevist om at han ville tørste i hjel. Forhåpentligvis var det svalere i skogen, og kanskje med noen pytter her og der.

Skrevet

Å, så utrolig bra! Jeg leste om dette, og var nesten sikker på at den ikke kom til å klare seg med tanke på varmen... Herlig når sånne historier ender godt, og jeg kan tenke meg at det var godt for eierne å få hunden hjem igjen :thumbs:

Skrevet
Godt å høre at han er kommet til rette. Har vært mye oppi marka her og lett etter ham. Vet du hvor han ble funnet?

Han ble funnet i nærheten av Saupstad skiskytterarena, (der NKK Trondheim var).

Skrevet

Åååå, så deilig å høre :thumbs:

Så bilder av han der oppe og, ikke at det har noen betydning, men det slo meg hvilken vakker og staut kar dette var.

Flotte hunden :banana:

Han har kanskje blitt litt dratt til Saupstad pga alle hundene? Søkte kontakt liksom?

Men uansett, så godt at han er funnet og i god behold :rolleyes:

Been there, done that og det endte også bra, etter en uke på rømmen..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...