Gå til innhold
Hundesonen.no

Bønes neste helg

jaktlykke

Recommended Posts

Skrevet

men speedy er jo sååå søt:) hvis han går til damene på forstandene så smelter dem helt ass:)

min alkoholiserte pappa gikk med ham på senteret da vi skulle bare kjøpe noe jule greier og masse flotte damer kom og prata:) hehe..

(han var edru da da:) )

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
men speedy er jo sååå søt:) hvis han går til damene på forstandene så smelter dem helt ass:)

min alkoholiserte pappa gikk med ham på senteret da vi skulle bare kjøpe noe jule greier og masse flotte damer kom og prata:) hehe..

(han var edru da da:) )

Ja, det er sant!! han sjarmerer nok alle i senk! :D

Skrevet

Så utrolig bra!! :D kanikke han ta med seg en læregutt! (trond) Jeg vil og ha gratis for!! ;)

Men å gå med speedy er vel ikke så smart da... bedre å ha en SVÆR hund som spiser MYE ;)

vi har mangen hunder å ta av vi, 3 japanere og en samojed, tror nokk at han kan klare å tigge til seg mye hvis det er de rette folkene somstår der på stand med for og slikt. :wink:

Skrevet

Jeg skal kl 11 i ring 2 :P

Dumt at alle skal i aksjon på likt da!! Da får jeg jo ikke sett dere andre i ringen :P Men nå skal jo hannhunder inn først, så kanskje jegkan komme å se på Casper :P

Skrevet
Jeg skal kl 11 i ring 2 :P

Dumt at alle skal i aksjon på likt da!! Da får jeg jo ikke sett dere andre i ringen :P Men nå skal jo hannhunder inn først, så kanskje jegkan komme å se på Casper :P

åå vi skal og i ring to klokken 11! heheh da er dere sikkert før oss! Kom bort og si hei hvis du ser oss da! :P

Skrevet
Jeg skal på lørdag:

Ring 4 klokken 10.00

Ring 5 klokken 11.00

Ring 7 klokken 11.00

Er litt redd for at ting skal kræsje her :P

HVa skal du stille?

Skrevet

På lørdagen skal jeg stille Cita, en nova scotia duck tolling retriever og cita i lydighet :P

Årraith! Hvor ble det av agilityen da? SKal dere ikke stille i den? :?

Skrevet
Benedicte: Åssen i all verden skal du få tid til å være i to ringer samtidig?  :P

si det du :P hehe.. men jeg får bare satse på at ting er forskøvet osv.. og at Cita er sist i klassen i det ene og først i det andre osv... :P Alt MÅ klaffe!

Skrevet

vi skal kl 10 i ring 6. for en gangs skyld så er det ikke så mangen japanere påmeldt det er bare 11 stykker også 2 valper da. normalt pleier det å være mangen flere japanere pmeldt på store utstillinger som dette, men tror ikke det kommer noen fra stavanger, tror de fleste kommer her i fra hordaland denne gangen. :wink:

Skrevet

må jeg holde deg i hånden? :wink:

Så hva skjer a`...? :cry:

Jeg tror jeg klarer være på bønes til 11, for å se noen nervøse gå i ringen..hihihihi... :(

Men hvem skal treffes og når? Jeg tviler på min hund går ok inni hallen - jeg har fremdeles vondt i armene etter RIK kurset.. :oops:

Så han blir i bilen!

Skrevet

Jeg skal til Bønes i morgen. :cry: Tidlig.. rasen skal begynne å stille klokken ni ifølge planen jeg har fått tilsendt. :-o

Skrevet

Så hva skjer a`...? :cry:

Jeg tror jeg klarer være på bønes til 11, for å se noen nervøse gå i ringen..hihihihi... :(

Men hvem skal treffes og når? Jeg tviler på min hund går ok inni hallen - jeg har fremdeles vondt i armene etter RIK kurset.. :oops:

Så han blir i bilen!

jeg trenger virkelig noen å knipe på ass.. så du bør være der til elve..hihi.. skal med en som aldri har stilt før så må late som jeg er rolig å sindig da.. hehe

Skrevet

hihih..ok da..! skal prøve å finne et sted til bilen i halv ellve tiden... :wink:

-mongo får vel bli med en KORT tur inn...-han har jo godt av det...men armene mine har ikke..hihih...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...