Kine Helen Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 men speedy er jo sååå søt:) hvis han går til damene på forstandene så smelter dem helt ass:) min alkoholiserte pappa gikk med ham på senteret da vi skulle bare kjøpe noe jule greier og masse flotte damer kom og prata:) hehe.. (han var edru da da:) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 men speedy er jo sååå søt:) hvis han går til damene på forstandene så smelter dem helt ass:) min alkoholiserte pappa gikk med ham på senteret da vi skulle bare kjøpe noe jule greier og masse flotte damer kom og prata:) hehe.. (han var edru da da:) ) Ja, det er sant!! han sjarmerer nok alle i senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Så utrolig bra!! kanikke han ta med seg en læregutt! (trond) Jeg vil og ha gratis for!! Men å gå med speedy er vel ikke så smart da... bedre å ha en SVÆR hund som spiser MYE vi har mangen hunder å ta av vi, 3 japanere og en samojed, tror nokk at han kan klare å tigge til seg mye hvis det er de rette folkene somstår der på stand med for og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Når skal du i ringen Kine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 kl 11 i ring tre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 kl 11 i ring tre:) ååå stemmer..dere var samtidig som oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Jeg skal kl 11 i ring 2 Dumt at alle skal i aksjon på likt da!! Da får jeg jo ikke sett dere andre i ringen Men nå skal jo hannhunder inn først, så kanskje jegkan komme å se på Casper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Jeg skal kl 11 i ring 2 Dumt at alle skal i aksjon på likt da!! Da får jeg jo ikke sett dere andre i ringen Men nå skal jo hannhunder inn først, så kanskje jegkan komme å se på Casper åå vi skal og i ring to klokken 11! heheh da er dere sikkert før oss! Kom bort og si hei hvis du ser oss da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Jeg skal på lørdag: Ring 4 klokken 10.00 Ring 5 klokken 11.00 Ring 7 klokken 11.00 Er litt redd for at ting skal kræsje her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Jeg skal på lørdag: Ring 4 klokken 10.00 Ring 5 klokken 11.00 Ring 7 klokken 11.00 Er litt redd for at ting skal kræsje her HVa skal du stille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 HVa skal du stille? På lørdagen skal jeg stille Cita, en nova scotia duck tolling retriever og cita i lydighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 På lørdagen skal jeg stille Cita, en nova scotia duck tolling retriever og cita i lydighet Årraith! Hvor ble det av agilityen da? SKal dere ikke stille i den? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Benedicte: Åssen i all verden skal du få tid til å være i to ringer samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Årraith! Hvor ble det av agilityen da? SKal dere ikke stille i den? :? de arrangerer ikke agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Benedicte: Åssen i all verden skal du få tid til å være i to ringer samtidig? si det du hehe.. men jeg får bare satse på at ting er forskøvet osv.. og at Cita er sist i klassen i det ene og først i det andre osv... Alt MÅ klaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 vi skal kl 10 i ring 6. for en gangs skyld så er det ikke så mangen japanere påmeldt det er bare 11 stykker også 2 valper da. normalt pleier det å være mangen flere japanere pmeldt på store utstillinger som dette, men tror ikke det kommer noen fra stavanger, tror de fleste kommer her i fra hordaland denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 de arrangerer ikke agility Hallo! Jeg visste jo det da!!!! #-o Eller ikke :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Hallo! Jeg visste jo det da!!!! #-o Favorittuttrykket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Favorittuttrykket ditt! Hehe skjønner ikke hva du snakker om jeg :roll: :oops: *tralala* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Hehe skjønner ikke hva du snakker om jeg :roll: :oops: *tralala* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 må jeg holde deg i hånden? Så hva skjer a`...? Jeg tror jeg klarer være på bønes til 11, for å se noen nervøse gå i ringen..hihihihi... Men hvem skal treffes og når? Jeg tviler på min hund går ok inni hallen - jeg har fremdeles vondt i armene etter RIK kurset.. :oops: Så han blir i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mina Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Jeg skal til Bønes i morgen. Tidlig.. rasen skal begynne å stille klokken ni ifølge planen jeg har fått tilsendt. :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Så hva skjer a`...? Jeg tror jeg klarer være på bønes til 11, for å se noen nervøse gå i ringen..hihihihi... Men hvem skal treffes og når? Jeg tviler på min hund går ok inni hallen - jeg har fremdeles vondt i armene etter RIK kurset.. :oops: Så han blir i bilen! jeg trenger virkelig noen å knipe på ass.. så du bør være der til elve..hihi.. skal med en som aldri har stilt før så må late som jeg er rolig å sindig da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 hihih..ok da..! skal prøve å finne et sted til bilen i halv ellve tiden... -mongo får vel bli med en KORT tur inn...-han har jo godt av det...men armene mine har ikke..hihih... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristineblesvik Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Hei. Litt seint kanskje, men jeg lurer på om det er utstilling i Bøneshallen imorra også? I såfall, hvilke raser skal stille? Hilsen ei som skal ha seg hund og bare har lyst å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar