Gå til innhold
Hundesonen.no

Fine matskåler?


Recommended Posts

Noen som vet om noen fine matskåler som kan vaskes i oppvaskemaskinen ? fant ingen i dyrebutikken så endte opp med noen helt vanlige skåler i metall , skulle gjerne hatt noen som var litt penere. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobby har noen fine som vi selger hos oss.. :( De finnes i rød, trendy grønn, turkis osv. I midten av dem er det vanlige rustfrie stålkopper, som kan tas ut og vaskes i oppvasken. Selve "holderen" er det farge på, den har også en anti-skli gummiring langs kanten. Vanskelig å forklare. Jeg finner ikke noe bilde av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen ting som IKKE kan i oppvaskmaskin? :) Jeg putter alt i maskinen, jeg, selv tresleiver..

Nok om det. Det har kommet en ny serie i kreamikk, med skrift på; Princess, Boss osv. De er jo ganske pene? Petshopgirls har et lite utvalg, og diggidog har serien jeg tenkte på (se nedover på siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobby har noen fine som vi selger hos oss.. ;) De finnes i rød, trendy grønn, turkis osv. I midten av dem er det vanlige rustfrie stålkopper, som kan tas ut og vaskes i oppvasken. Selve "holderen" er det farge på, den har også en anti-skli gummiring langs kanten. Vanskelig å forklare. Jeg finner ikke noe bilde av dem.

Jeg har dette fra bokklubben. Har kattevarianten også, som jeg brukte til Knøttis. Veldig fornøyd.

post-157-1212356061_thumb.jpg

De skålene virket kjempe bra og ikke minst fine , er det hos bokklubben.no det går å kjøpe de ? ;) prøvde å finne de på hjemmesiden ,men finner ingen hundeskåler der..

Er det noen ting som IKKE kan i oppvaskmaskin? ;) Jeg putter alt i maskinen, jeg, selv tresleiver..

Nok om det. Det har kommet en ny serie i kreamikk, med skrift på; Princess, Boss osv. De er jo ganske pene? Petshopgirls har et lite utvalg, og diggidog har serien jeg tenkte på (se nedover på siden).

Trodde ikke at "plastikk" skåler kunne gå i oppvaskmaskinen ? har egentlig ikke greie på det :) men ser at det står både på petshopsgirls sine skåler og diggidog at de kreamikk skålene kan gå i oppvaskmaskinen ;) Så da var det faktiskt et stort utvalg av fine skåler som tåler oppvaskmaskinen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen fine matskåler som kan vaskes i oppvaskemaskinen ? fant ingen i dyrebutikken så endte opp med noen helt vanlige skåler i metall , skulle gjerne hatt noen som var litt penere. :)

Kan du ikke vaske de for hånd da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobby har noen fine som vi selger hos oss.. :) De finnes i rød, trendy grønn, turkis osv. I midten av dem er det vanlige rustfrie stålkopper, som kan tas ut og vaskes i oppvasken. Selve "holderen" er det farge på, den har også en anti-skli gummiring langs kanten. Vanskelig å forklare. Jeg finner ikke noe bilde av dem.

De er kjempefine ;) Jeg har 3 stk. En medium rosa, en stor rosa og en stor rød...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjempefine :) Jeg har 3 stk. En medium rosa, en stor rosa og en stor rød...

Hvor kjøpte du de ? ;) Og maria glemte å spør hvilken butikk du jobber i ?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Metro Zoo på Metrosenteret i Lørenskog :) Bare å komme innom! hehe

Ikke så lett om du holder til på Klepp. Si ifra om du er interessert, så kan jeg lett få tak i de du måtte ønske og ta de med nedover når jeg skal til Sandnes i sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skålene virket kjempe bra og ikke minst fine , er det hos bokklubben.no det går å kjøpe de ? :) prøvde å finne de på hjemmesiden ,men finner ingen hundeskåler der..

Det virker ikke hos meg nå, men ligger under gaver og utstyr. trykk på hovedsiden under der, og så kjøkken - så dekketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste hundeskåler går i oppvaskmaskinen...

Selv vasker jeg skålene hver dag, bruker ikke oppvaskmaskinen hver dag, så da er det like greit å vaske for hånd.

Tar ikke lange tiden det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man et program med lav tempereatur (fx 35 grader), så tåler alt å gå på det programmet. Hvis ikke tåler det jo heller ikke å bli vasket opp for hånd, for da skal man jo også bruke ca den temperaturen.. Jeg vasker skålene for hånd, men ville ikke vært redd for å putte de i oppvaskmaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Metro Zoo på Metrosenteret i Lørenskog :P Bare å komme innom! hehe

Ikke så lett om du holder til på Klepp. Si ifra om du er interessert, så kan jeg lett få tak i de du måtte ønske og ta de med nedover når jeg skal til Sandnes i sommer :P

Lørenskog blir litt langt ja. Takk for tilbudet, men har fått kjøpt nye skåler nå :P

Det virker ikke hos meg nå, men ligger under gaver og utstyr. trykk på hovedsiden under der, og så kjøkken - så dekketøy.

Takk for hjepen , fant de nå :P

Det tar nøyaktig tre sekund :P

(jeg vasket Diesel sine i dag).

Vet at det ikke tar lange stunden , har ikke noe problem med å vaske de forhånd egentlig. Men er greit med noen som kan gå i oppvaskmaskinen også :P

Har man et program med lav tempereatur (fx 35 grader), så tåler alt å gå på det programmet. Hvis ikke tåler det jo heller ikke å bli vasket opp for hånd, for da skal man jo også bruke ca den temperaturen.. Jeg vasker skålene for hånd, men ville ikke vært redd for å putte de i oppvaskmaskinen.

Da lærte jeg noe nytt idag også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddy er en kjede som består av mange selvstendige butikker.. :P Hehe. Vår butikk er "medlem" i buddy-kjeden, men er allikevel en egen bedrift som er uavhengig av andre buddy-butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...