Gå til innhold
Hundesonen.no

MH for Talli


Guest Jonna

Recommended Posts

Guest Jonna

Da har jentene fra min første kull blitt MH testet, og jeg har bestemt meg for å døpe dem om til "Heftig & Begeistret". Dem hadde bra tester begge to så jeg er "Shitt nøyd" som svenskene sier :P

Her er Talli sin test:

Talli

1.a Kontakt, hälsning 4

1.b Kontakt, samarbeide 4

1.c Kontakt, håndtering 5

2.a Lek 1, leklust 4

2.b Lek 1, gripande 3

2.c Lek 1, dragkamp 4

3.a Förföljene 4/4

3.b Gripande 3/3

4. Aktivitetet 2

5.a Avstandslek Interesse 4

5.b Avs.lek hot/agg 1

5.c Avs.lek Nyfikenhet 5

5.d Avs.lek leklust 2

5.e avs.lek samarbeidet 2

6.a ôverraskn, redsle 3

6.b ôverraskn, hot/agg 2

6.c overraskn, nyfiken 5

6.d overraskn. kvartstående redsle 1

6.e overraskn. kvartstådene interesse 1

7.a Ljudkansl. redsel 1

7.b Ljud. nyfiken 5

7.c Ljud kvarstående redsle 1

7.d Ljud kvartstående interesse 1

8.a Spøkelse. hot/agg 2

8.b Spøken, kontroll 3

8.c Spøkelse, redsle 2

8.d spøkelse, nyfiken 4

8.e spøkelse, kontakt 4

9.a Lek 2, leklust 4

9.b Lek 2, gripande 3

10. Skudd 1

Jeg viste liksom at hun var veldig trygg å gå, men jeg har vel fått beskjed noen ganger om at jeg undervurderer henne. Og jeg må tilstå: Dem har rett ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste liksom at hun var veldig trygg å gå, men jeg har vel fått beskjed noen ganger om at jeg undervurderer henne. Og jeg må tilstå: Dem har rett ;):P

*Flir*... UNDERVURDERE DU ? Hahahha.... Vi visste hun ville gå en knallbra MH, vi :P. Grattis med flott resultat ! Det er damen sin det, som har hodet på rett plass ;). Men altså... BARE 4 på kontakt ? Var hun SANSET ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Flir*... UNDERVURDERE DU ? Hahahha.... Vi visste hun ville gå en knallbra MH, vi ;) . Grattis med flott resultat ! Det er damen sin det, som har hodet på rett plass :P . Men altså... BARE 4 på kontakt ? Var hun SANSET ????

*ler* Den stusset jeg å på du! Jeanette må ha dopet henne, Talli slår meg ikke som en hund som kan klare å sanse seg!

En knallbra MH hadde hun da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkeste Talli!! ;) Tøff lita frøken det..

Forøvrig prestere Loke å få 3 på aktivitet til tross for at det var andre hunder et stykke bortenfor så tilmed ubeherskede hunder kan beherske seg når det gjelder som mest... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
*Flir*... UNDERVURDERE DU ? Hahahha.... Vi visste hun ville gå en knallbra MH, vi :P. Grattis med flott resultat ! Det er damen sin det, som har hodet på rett plass :P. Men altså... BARE 4 på kontakt ? Var hun SANSET ????

*ler* Den stusset jeg å på du! Jeanette må ha dopet henne, Talli slår meg ikke som en hund som kan klare å sanse seg!

En knallbra MH hadde hun da :(

Øy! Mobbing på gang :P Hun hadde bare hilst på hele publikum før hun hilste på testleder da *s*

Tusen takk alle sammen og det var ekstra morro med en fra eget oppdrett.

Jeg syns det var knall bra selv. Og jeg må jo si at hun faktisk er sånn som testen viser. Selv om ingen tror helt på meg at hun har en av knapp, så er hun faktisk veldig flink til å ikke stresse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...