Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesport


Wheaten terrier

Recommended Posts

Når vi forresten snakker om hundeblader, Benedicte: Når er deadlinen for neste nummer av Retrievernytt? Driver og jobber med en liten artikkel om klikkertrening nemlig. Er en stund siden jeg skreiv på den nå da, men skal jobbe litt med den når jeg og Tinka kommer inn fra tur igjen. Spørsmålet er egentlig om du vil ha en klikkertreningsartikkel til ungdomsspalten (skriver egentlig bare om selve prinsippet og hvorfor det er en fordel å bruke klikker i trening og sånn), og når du seinest må ha den. Har du forresten fått noe annet stoff til ungdomsspalten enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi forresten snakker om hundeblader, Benedicte: Når er deadlinen for neste nummer av Retrievernytt? Driver og jobber med en liten artikkel om klikkertrening nemlig. Er en stund siden jeg skreiv på den nå da, men skal jobbe litt med den når jeg og Tinka kommer inn fra tur igjen. Spørsmålet er egentlig om du vil ha en klikkertreningsartikkel til ungdomsspalten (skriver egentlig bare om selve prinsippet og hvorfor det er en fordel å bruke klikker i trening og sånn), og når du seinest må ha den. Har du forresten fått noe annet stoff til ungdomsspalten enda?

Klikkerartikkelen hadde vært kjempemoro å ha med! :) Har egentlig stappfullt med stoff, men den artikkelen skal vi få med i neste nummer :wink: Jeg skal høre med redaktøren når han må ha inn stoff fra meg igjen, men du har nok minst en måned på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom det!!! Det er visst dobbeltnummer juli/august og november/desember...

Så forresten deg og Cita, Benedicte :cry:

Går dere ofte tur dere i NKKU?

Jeg fikk det også i dag! :cry: Vi har bare gått tur en gang sånn felles for alle NKKU medlemmer i NKKU (men jeg går jo tur flere ganger om dagen sammen med Birte og Sico, og trener blodspor med Anne og dachsene). Snart skal vi arrangere handlerweekend for alle medlemmer også :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det også i dag! :cry: Vi har bare gått tur en gang sånn felles for alle NKKU medlemmer i NKKU (men jeg går jo tur flere ganger om dagen sammen med Birte og Sico, og trener blodspor med Anne og dachsene). Snart skal vi arrangere handlerweekend for alle medlemmer også :cry:

ÅÅÅ når skal det være??? *melde seg fort inn i nkku så jeg får være med* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...