Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei Hei

Synne N

Recommended Posts

Hei, velkommen hit! :D håper du vil trives :)

Så de er fra stavanger du og! begynner å bli en del av oss her :D

Ikke for å mobbe Stavangerfolk asså Silje, men jeg må si at dere er litt slitsomme å høre på når dere snakker fort!... :D Hadde vikar for en stund siden som kom fra "borti der" og jeg holdt på å bli gal av å ha henne i to timer, for-det-gikk-sånn-som-det-her hele tiden. :-o Men du snakker vel ikke fort Silje? ;) Hehe, neida, morsom dialekt i Stavanger asså... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :)  :D  Driver du med noen slags hundesporter? :D  

Jeg forstår meg ikke på stavangers jeg #-o  :D I hvert fall ikke når dere snakker så fort :D

Snakket vi rart på Nkk'en?

Snakker stavanger folk fort???

Det trodde jeg ikke.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å mobbe Stavangerfolk asså Silje, men jeg må si at dere er litt slitsomme å høre på når dere snakker fort!... :D Hadde vikar for en stund siden som kom fra "borti der" og jeg holdt på å bli gal av å ha henne i to timer, for-det-gikk-sånn-som-det-her hele tiden. :-o Men du snakker vel ikke fort Silje? :D Hehe, neida, morsom dialekt i Stavanger asså... ;)

Stavangerfolk-snakker-da-ikke-fort. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å mobbe Stavangerfolk asså Silje, men jeg må si at dere er litt slitsomme å høre på når dere snakker fort!... :D Hadde vikar for en stund siden som kom fra "borti der" og jeg holdt på å bli gal av å ha henne i to timer, for-det-gikk-sånn-som-det-her hele tiden. :-o Men du snakker vel ikke fort Silje? :D Hehe, neida, morsom dialekt i Stavanger asså... ;)

Du hadde ikke klart et kvarter med meg en gang!! :P Jeg snakker fort og høyt! og i tillegg har jeg en høy og ganske irriterende latter! :P

Ja, nå bør vi ha stavanger treff snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...