Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Når jeg har vært på forumet og det har blitt svart i tråder jeg abonerer på, får jeg en mail per nytt innlegg. Det er forsåvidt greit, men det som irriterer er at det ikke står i emnet på mailen hvilken tråd jeg har fått svar på. Det er kjedelig å åpne 15 mail for å finne ut at jeg kun har fått svar i to tråder. Hvis det hadde stått hvilket emne det gjelder, hadde jeg kommet unna med å åpne to stykker..

Er det mulighet for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mailene/varslene sendt til hotmailadressen min før, og syntes også det var irriterende med x antall mail for å finne ut at det var blitt svart i to eller tre tråder. Gmail, derimot, har gjort det sånn at mailene samles under ett, på en måte, så du slipper å ha så mange fra samme avsender. Litt uvant i begynnelsen, men man blir vant til det etterhvert. Vet ikke helt om du skjønte hva jeg mente, men gmail har gjort det litt enklere å holde oversikten.

Et annet alternativ er jo å endre varslingene dine, sånn at du får en samlemail pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En samlemail per dag, er temmelig upraktisk når jeg følger med på en diskusjon etc. Det vil bli problematisk for meg å bytte adresse til g-mail.

Hvorfor går det ikke ann å få trådemne som overskrif på epost-varsling? Jeg er sikkert ikke den eneste som irriterer meg over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går det ikke ann å få trådemne som overskrif på epost-varsling? Jeg er sikkert ikke den eneste som irriterer meg over dette.

Jeg irriterer meg også over det samme. Jeg har gmail og jeg synes det er utrolig irriterende å få alle varslene samlet opp i en mail. Noenganger irriterer det meg sinnsykt at jeg må titte gjennom mailen å bla meg gjennom alle varslene hver gang når jeg mottar epostvarsel.

En annen ting som også er irriterende er at det ikke funker å avslutte epostvarsel på et tema via eposten,men at man må helt inn på hundesonen å endre det i vise emner og slette varsler der. Synes det er tungvidt.

Må vel gå ann å endre på noe av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...