Gå til innhold
Hundesonen.no

Vurderer å sett Loke ut på fòr noen måneder


Mud

Recommended Posts

Spennende! :P

Det blir dessverre ikke noe av. Det er veldig synd, men snakket med de i den nye avdelingen i dag på jobb og ble forespeilt at det kom til å bli mye overtid i sommer, og da er Loke like langt. :whistle: Spørs om det ikke blir to svartinger til låns her på sonen i nærmeste framtid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dessverre ikke noe av. Det er veldig synd, men snakket med de i den nye avdelingen i dag på jobb og ble forespeilt at det kom til å bli mye overtid i sommer, og da er Loke like langt. :whistle: Spørs om det ikke blir to svartinger til låns her på sonen i nærmeste framtid. :P

Uff, så synd...

Da ønsker jeg Loke lykke til videre med jakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke har fortsatt ingen planer de nærmeste månedene, nå vurderer jeg å heller prøve å leie ut huset som det står for å få flyttet nærmere jobb.. Litt desperat her.. Vi får se hva som skjer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke høres jo ut som drømmehunden å passe på, et par ”problemer” men problemer er jo til for å løse eller hva ? :lol: Tenk å hatt han i hus og faktisk hatt en hund som kan være med på lange turer og trening 4-6 ganger i uken…:icon_confused: Heldige de Loke ender opp hos, etter det jeg har lest her på forumet er det en hund med stor personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...