Gå til innhold
Hundesonen.no

Skriftlig eksamen

Marianne&Bianca

Recommended Posts

Skrevet

Matte, og jeg husker at jeg var overlykkelig som ikke kom opp i engelsk eller norsk :lol: Gikk ned en karakter, noe jeg ikke var så veldig fornøyd med.

Skrevet

Matte. Og gosj det er lenge siden! Sykt at jeg husket det, men jeg kom opp i det både i skriftlig og i muntlig.

Skrevet

Matte, både skriftlig og muntlig. Ja, altså, det er lenge siden det også, men jeg husker hvor gruuusomt for en språkfantast det var å komme opp i matte muntlig.

Skrevet
Øver til skriftlig nå..Kom opp i engelsk :( Fornøyd med det :D

Bra det er noen som er fornøyd :-)

Sitter å leser til muntlig. :shocked: Nå er oppvasken, støvsuging, støvtørking, gulvvask kult. Sitte å lese om NAV reformen og kvalifiseringsstøndader er rett og slett drit kjedelig! :lol:

Lykke til med skriftlig, Dog-PaW!

Skrevet

Engelsk, jeg har den på tirsdag <_< Å jeg har verken brukt den 16 eller 17 til å lese, så da blir det idag og morgen... *grue seg*

Skrevet

Jeg kom opp i engelsk skriftlig (og var veldig fornøyd!) og matte muntlig (og var ikke fullt så fornøyd, men det gikk ganske bra allikevel) i tiende.

Nå på torsdag får jeg forresten vite om og eventuelt hvilket fag jeg kommer opp i i skriftlig eksamen... Jeg håper på engelsk skriftlig, og hvis ikke satser jeg på sosiologi, historie&filosofi, engelsk eller matte muntlig. Alt annet enn italiensk, egentlig. :lol:

Skrevet

Jeg kom opp i norsk skriftlig og samf.fag muntlig i 10.klasse. Var veldig fornøyd med det, og fikk karakterer jeg ble godt fornøyd med :lol:

Jeg får vite hva jeg kommer opp i på torsdag.. Auff :D

Lykke til med eksamen dere som skal ha!

Skrevet

Skriftlig? Hmm. shit, har jeg glemt det?! Det var i alle fall norsk i muntlig, til min store glede, men hva var det i skriftlig da? Det var enten engelsk eller matte i alle fall.. Eller var det norsk i begge? Neei. Herregud, jeg må sjekke vitnemålet i løpet av dagen :lol:

Skrevet
Bra det er noen som er fornøyd :-)

Sitter å leser til muntlig. :shocked: Nå er oppvasken, støvsuging, støvtørking, gulvvask kult. Sitte å lese om NAV reformen og kvalifiseringsstøndader er rett og slett drit kjedelig! :lol:

Lykke til med skriftlig, Dog-PaW!

Masse lykke til med din muntlig også :(

Engelsk, jeg har den på tirsdag <_< Å jeg har verken brukt den 16 eller 17 til å lese, så da blir det idag og morgen... *grue seg*

Har engelsk på tirsdag jeg også :D

Skrevet

Kom opp i Naturfag muntlig og matte skriflig. Og begge gikk bedre enn forventet. Gikk opp en karakter i begge fagene! :D

I år kan jeg komme opp i naturfag bare. Håper jeg ikke blir trekt ut. pga at jeg har den karakteren jeg vil ha på vitnemålet mitt...

Lykke til, til dere som skal ha tentamen/eksamen! :lol:

Skrevet
Øver til skriftlig nå..Kom opp i engelsk :D Fornøyd med det :lol:

Heldiggriser jeg vil også opp i engelsk...

Men jeg kom opp i norsk. Helt greit det. Det eneste som jeg synes er litt dumt er at jeg må skrive nynorsk og bokmål...

Skrevet

Denne tråden var kanskje for de som går i 10. klasse i år, men jeg svarer likevel :lol: Jeg kom opp i matte. Var ikke særlig fornøyd der og da, men det ble 5, så var fornøyd med det, ettersom det var det jeg hadde i standpunkt.

Skrevet

Jeg kom opp i norsk :lol: Glad det ikke var matte. Men det er oss eller parallell klassen vår som kommer opp i matte muntlig sa noen lærere pga a klassen kom opp i matte skriftlig.. men men :lol:

Skrevet

Da jeg gikk i 10 klasse kom jeg opp i både matte skriftelig og muntlig, det var jeg ikke fornøyd med. Husker ikke hva jeg fikk, men tror ikke det var så gale ;)

Skrevet

Jeg kom opp i matte muntlig og skriftlig <_<

Med det fant jeg ut at det er mye lettere å få god karakter i muntlig. Jeg fikk 3er i skriftlig som også var min standpunkt karakter og 5er i muntlig.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...