Gå til innhold
Hundesonen.no

Skriftlig eksamen


Marianne&Bianca

Recommended Posts

Matte, både skriftlig og muntlig. Ja, altså, det er lenge siden det også, men jeg husker hvor gruuusomt for en språkfantast det var å komme opp i matte muntlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øver til skriftlig nå..Kom opp i engelsk :( Fornøyd med det :D

Bra det er noen som er fornøyd :-)

Sitter å leser til muntlig. :shocked: Nå er oppvasken, støvsuging, støvtørking, gulvvask kult. Sitte å lese om NAV reformen og kvalifiseringsstøndader er rett og slett drit kjedelig! :lol:

Lykke til med skriftlig, Dog-PaW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom opp i engelsk skriftlig (og var veldig fornøyd!) og matte muntlig (og var ikke fullt så fornøyd, men det gikk ganske bra allikevel) i tiende.

Nå på torsdag får jeg forresten vite om og eventuelt hvilket fag jeg kommer opp i i skriftlig eksamen... Jeg håper på engelsk skriftlig, og hvis ikke satser jeg på sosiologi, historie&filosofi, engelsk eller matte muntlig. Alt annet enn italiensk, egentlig. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom opp i norsk skriftlig og samf.fag muntlig i 10.klasse. Var veldig fornøyd med det, og fikk karakterer jeg ble godt fornøyd med :lol:

Jeg får vite hva jeg kommer opp i på torsdag.. Auff :D

Lykke til med eksamen dere som skal ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriftlig? Hmm. shit, har jeg glemt det?! Det var i alle fall norsk i muntlig, til min store glede, men hva var det i skriftlig da? Det var enten engelsk eller matte i alle fall.. Eller var det norsk i begge? Neei. Herregud, jeg må sjekke vitnemålet i løpet av dagen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er noen som er fornøyd :-)

Sitter å leser til muntlig. :shocked: Nå er oppvasken, støvsuging, støvtørking, gulvvask kult. Sitte å lese om NAV reformen og kvalifiseringsstøndader er rett og slett drit kjedelig! :lol:

Lykke til med skriftlig, Dog-PaW!

Masse lykke til med din muntlig også :(

Engelsk, jeg har den på tirsdag <_< Å jeg har verken brukt den 16 eller 17 til å lese, så da blir det idag og morgen... *grue seg*

Har engelsk på tirsdag jeg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom opp i Naturfag muntlig og matte skriflig. Og begge gikk bedre enn forventet. Gikk opp en karakter i begge fagene! :D

I år kan jeg komme opp i naturfag bare. Håper jeg ikke blir trekt ut. pga at jeg har den karakteren jeg vil ha på vitnemålet mitt...

Lykke til, til dere som skal ha tentamen/eksamen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øver til skriftlig nå..Kom opp i engelsk :D Fornøyd med det :lol:

Engelsk, jeg har den på tirsdag <_< Å jeg har verken brukt den 16 eller 17 til å lese, så da blir det idag og morgen... *grue seg*

Heldiggriser jeg vil også opp i engelsk...

Men jeg kom opp i norsk. Helt greit det. Det eneste som jeg synes er litt dumt er at jeg må skrive nynorsk og bokmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var kanskje for de som går i 10. klasse i år, men jeg svarer likevel :lol: Jeg kom opp i matte. Var ikke særlig fornøyd der og da, men det ble 5, så var fornøyd med det, ettersom det var det jeg hadde i standpunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom opp i matte muntlig og skriftlig <_<

Med det fant jeg ut at det er mye lettere å få god karakter i muntlig. Jeg fikk 3er i skriftlig som også var min standpunkt karakter og 5er i muntlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...