Gå til innhold
Hundesonen.no

Skriftlig eksamen

Marianne&Bianca

Recommended Posts

Skrevet

Matte, og jeg husker at jeg var overlykkelig som ikke kom opp i engelsk eller norsk :lol: Gikk ned en karakter, noe jeg ikke var så veldig fornøyd med.

Skrevet

Matte. Og gosj det er lenge siden! Sykt at jeg husket det, men jeg kom opp i det både i skriftlig og i muntlig.

Skrevet

Matte, både skriftlig og muntlig. Ja, altså, det er lenge siden det også, men jeg husker hvor gruuusomt for en språkfantast det var å komme opp i matte muntlig.

Skrevet
Øver til skriftlig nå..Kom opp i engelsk :( Fornøyd med det :D

Bra det er noen som er fornøyd :-)

Sitter å leser til muntlig. :shocked: Nå er oppvasken, støvsuging, støvtørking, gulvvask kult. Sitte å lese om NAV reformen og kvalifiseringsstøndader er rett og slett drit kjedelig! :lol:

Lykke til med skriftlig, Dog-PaW!

Skrevet

Engelsk, jeg har den på tirsdag <_< Å jeg har verken brukt den 16 eller 17 til å lese, så da blir det idag og morgen... *grue seg*

Skrevet

Jeg kom opp i engelsk skriftlig (og var veldig fornøyd!) og matte muntlig (og var ikke fullt så fornøyd, men det gikk ganske bra allikevel) i tiende.

Nå på torsdag får jeg forresten vite om og eventuelt hvilket fag jeg kommer opp i i skriftlig eksamen... Jeg håper på engelsk skriftlig, og hvis ikke satser jeg på sosiologi, historie&filosofi, engelsk eller matte muntlig. Alt annet enn italiensk, egentlig. :lol:

Skrevet

Jeg kom opp i norsk skriftlig og samf.fag muntlig i 10.klasse. Var veldig fornøyd med det, og fikk karakterer jeg ble godt fornøyd med :lol:

Jeg får vite hva jeg kommer opp i på torsdag.. Auff :D

Lykke til med eksamen dere som skal ha!

Skrevet

Skriftlig? Hmm. shit, har jeg glemt det?! Det var i alle fall norsk i muntlig, til min store glede, men hva var det i skriftlig da? Det var enten engelsk eller matte i alle fall.. Eller var det norsk i begge? Neei. Herregud, jeg må sjekke vitnemålet i løpet av dagen :lol:

Skrevet
Bra det er noen som er fornøyd :-)

Sitter å leser til muntlig. :shocked: Nå er oppvasken, støvsuging, støvtørking, gulvvask kult. Sitte å lese om NAV reformen og kvalifiseringsstøndader er rett og slett drit kjedelig! :lol:

Lykke til med skriftlig, Dog-PaW!

Masse lykke til med din muntlig også :(

Engelsk, jeg har den på tirsdag <_< Å jeg har verken brukt den 16 eller 17 til å lese, så da blir det idag og morgen... *grue seg*

Har engelsk på tirsdag jeg også :D

Skrevet

Kom opp i Naturfag muntlig og matte skriflig. Og begge gikk bedre enn forventet. Gikk opp en karakter i begge fagene! :D

I år kan jeg komme opp i naturfag bare. Håper jeg ikke blir trekt ut. pga at jeg har den karakteren jeg vil ha på vitnemålet mitt...

Lykke til, til dere som skal ha tentamen/eksamen! :lol:

Skrevet
Øver til skriftlig nå..Kom opp i engelsk :D Fornøyd med det :lol:

Heldiggriser jeg vil også opp i engelsk...

Men jeg kom opp i norsk. Helt greit det. Det eneste som jeg synes er litt dumt er at jeg må skrive nynorsk og bokmål...

Skrevet

Denne tråden var kanskje for de som går i 10. klasse i år, men jeg svarer likevel :lol: Jeg kom opp i matte. Var ikke særlig fornøyd der og da, men det ble 5, så var fornøyd med det, ettersom det var det jeg hadde i standpunkt.

Skrevet

Jeg kom opp i norsk :lol: Glad det ikke var matte. Men det er oss eller parallell klassen vår som kommer opp i matte muntlig sa noen lærere pga a klassen kom opp i matte skriftlig.. men men :lol:

Skrevet

Da jeg gikk i 10 klasse kom jeg opp i både matte skriftelig og muntlig, det var jeg ikke fornøyd med. Husker ikke hva jeg fikk, men tror ikke det var så gale ;)

Skrevet

Jeg kom opp i matte muntlig og skriftlig <_<

Med det fant jeg ut at det er mye lettere å få god karakter i muntlig. Jeg fikk 3er i skriftlig som også var min standpunkt karakter og 5er i muntlig.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...