Gå til innhold
Hundesonen.no

Serchaj; Borzoi

Brunette88

Recommended Posts

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Går mye bedre nå! Var så stolt av han igår! Var på tur med ca 9 andre bikjer og han var en engel:D Ikke så mye framgang med utstillinga, men det kommer seg!

Jeg var jo dum og synes synd på han, at han måtte ligge på bakken... Satt ut en sofa pute... Og kom tilbake etter 15 sekunder og sånn så det ut da.. Støvsuga det opp *litt kinderegg* Dere skulle sett tryne på eksen min da han sykla forbi og så meg støvsuge plenen:p

Takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går mye bedre nå! Var så stolt av han igår! Var på tur med ca 9 andre bikjer og han var en engel:D Ikke så mye framgang med utstillinga, men det kommer seg!

Jeg var jo dum og synes synd på han, at han måtte ligge på bakken... Satt ut en sofa pute... Og kom tilbake etter 15 sekunder og sånn så det ut da.. Støvsuga det opp *litt kinderegg* Dere skulle sett tryne på eksen min da han sykla forbi og så meg støvsuge plenen:p

Takk:D

hehehehe :D men se på det ansiktet da.. nummen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhæ!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han var fin :)

mamma liker mynder da :D

men jeg foretrekker schæfer :D

er så vanskelig vettu... velge en bestemt rase hund, når det er såååå mange nydelige hunderaser...

veeeeldig vanskelig...

men skønn var han nå alikevel da :D

vanskelig å holde han i ro=?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææ han er bare så stor:p Men er veeeldig gla i han:D Hihi... Huff, vi gikk tur igår, han så en hare og dro nesten skuldra i ut av ledd:S ikke nok med det, har fått senebettelse i armen min:( har bestandig hatt det(kornisk) Men hakke vært så ille som nåGleder meg til pappa kommer hjem.. så kan vi bytte på å gå turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...