Gå til innhold
Hundesonen.no

Mona og Siri

Mirai

Recommended Posts

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
:whistle: Det ser ut som Mona er kjempe flink med henne :D Måtte le litt når hun plasserte en labb oppå henne: Ligg stille din lille ypling! ;)
Skrevet

Flotte bilder, ser aussiegalskapen nå ja :icon_confused:

Jeg stemte forresten for Rimfrost, så jeg er veeeeldig fornøyd med at du valgte det :lol:

Skrevet

Gaah, jeg får aussieabstinenser av dette her! :rolleyes: Men bare fortsett å pøse på med bilder, hun er utrolig skjønn! Digger navnet hun fikk også, Rimfrost er kjempetøft.

Skrevet

Hun er så utrolig, utrolig, utrooolig søøøøøt... Hun blir jo bare søtere og søtere syns jeg! :icon_confused:

Jeg og mannebeinet lurte på om du kunne sendt meg bildet av deg med Mona i utgangsstilling? Viste han bilde av Mona og Siri og han ble ganske fascinert :lol:

Skrevet

satt og tenkte på en sak.. når man napper en ulvehund.. kan man nappe hele, altså hodet også? og røyter dem mye?

Er bare mer og mer fasinert av rasen( om mona er jo med på og gjøre meg enda mer lysten på ulvehund) , så står nok mellom en slik eller greyhound når vi skal ha neste :lol: eller kanskje det blir med begge etterhvert :icon_confused:

Skrevet

Ja, du kan nappe absolutt alt så hele hunden blir korthåret. Flere ganger jeg har gjort Mona "skallet" på toppen, hehe. Utstillingsmessig skal de ha litt der, da.

Nappet på hodet:

litebilde.jpg

Skrevet
:icon_confused::lol: se der ja! Så Utrolig nydelig hun er *vise mannen når han kommer hjem fra jobb* han er overbevist om at dem ser ut som totalt bustroll hele tiden.. noe han ikke liker så godt! tenk og si noen slik da <_<
Skrevet

Krabbebildet var jo genialt :icon_confused:

Hun er kjempefin :lol: Men jeg er fortsatt bittelitt skremt over størrelsesforskjellen mellom Siri og Mona *flir*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...