Gå til innhold
Hundesonen.no

Mona og Siri

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Nydelig hun er, og vakre øyne (har nok en liten svakhet for hunder med den fargen på øynene ja ;) ). Ellers må jeg henge meg på "mer Mona-bilder" kommentarene; ulvehunder er bare så utrolig flotte, absolutt en av der rasene jeg sikler etter rent utseendemessig!

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Det har blitt etterlyst noen bilder av Mona, så her er et par :

IMG_5130.jpg

IMG_5157.jpg

IMG_5159.jpg

IMG_5160.jpg

Hun har delt en blå penn med Siri og pyntet barten

Skrevet

7mnd! Så merkelig?! ;) Tiden flyr avgårde, hva? Syns My nettopp var 7mnd, jeg.. Nå er hun 9 liksom :icon_redface:

Siri ser ut som en blå My nesten.. My sier hun vil møte Siri en dag og røske henne i pelsen og bli røsket tilbake på ;)

Guest Gråtass
Skrevet

Mona er fin, men hun hadde vært enda finere om du hadde nappet henne, så hun ser ut som en ulvehund og ikke en forvokst bedlington terrier! :)

Skrevet

*Sukk*

Mona er herlig! En gang må jeg få meg en ulvehund altså :)

Hvordan er pelsstellet på ulvehunden? (Hvis de skal holdes i utstillingskondisjon?)

Guest Gråtass
Skrevet
*Sukk*

Mona er herlig! En gang må jeg få meg en ulvehund altså :)

Hvordan er pelsstellet på ulvehunden? (Hvis de skal holdes i utstillingskondisjon?)

Fint lite, bare litt mer enn IW gjør *fnis*. De skal børstes og nappes fri for død pels på hodet, i og på ørene, hals og delvis krage. Pelsen skal være stri. De er veldig enkle i pelsen, selv jeg som ikke liker pelsstell, hadde min hund i normal utstillingssveis 3/4 året, om vinteren fikk han lov til å ha fritt vilt med pels. ( selv om jeg ikke gikk på utstillinger resten av året, syns jeg de er penest når de ser litt velstelte ut)

Skrevet

Jeg eier ingen børster eller noe slags utstyr til slikt for tiden, og jeg gidder rett og slett ikke ta alt med fingrene :)

Guest Gråtass
Skrevet
Jeg eier ingen børster eller noe slags utstyr til slikt for tiden, og jeg gidder rett og slett ikke ta alt med fingrene :)

Jeg pleide å kjøpe en pimpestein til hest, den koster ca 29,- og er super effektiv på ulvebust. Absolutt å anbefale, da slipper du såre nappe fingre og sår hud på hunden. :)

Skrevet

Hei,nå har jeg kost meg gjennom masse flotte bilder av nydelige Mona og lille Siri. Den Irske ulvehunden er en flott rase og du er en dyktig fotograf,en fornøyelse å se bildene dine :)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...