Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hjelp til sosialisering


LeneG

Recommended Posts

Etter 17 mai må jeg etterhvert klare å sosialisere det lille dyret mitt med andre hunder.

Håper det er noen som har mulighet til å hjelpe meg :icon_confused:

Lurer også på hvor mye sosialisering de trenger og om jeg kan begynne med en gang?

Trenger de å treffe valper på samme alder eller voksne hunder?

Kjenner ingen med hund rundt meg her. Bare den agressive nabobikkja <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen lokal hundeklubb i nærheten da? :icon_confused: Fellestreninger er som regel veldig greit for sosialisering, for det er mye mer kontrollert en feks. hundetreff der mange hunder løper løse osv. ;) Både valper og voksne hunder bør inngå i sosialiseringen, mener jeg hvertfall. Det viktige er vel å unngå at valpen får negative opplevelser med andre hunder som kan gi dere problemer siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skal melde meg inn i en hundeklubb men begynner vel ikke å trene sammen med andre hunder

før etter valpekurset i sommer.

Valpen trenger vel sosialisering veldig tidlig også. Gjør den ikke?

Tenkte på om noen soniser med sånn noenlunde veloppdragne hunder ville møte meg?

Kanskje noen som har valp også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skal melde meg inn i en hundeklubb men begynner vel ikke å trene sammen med andre hunder

før etter valpekurset i sommer.

Valpen trenger vel sosialisering veldig tidlig også. Gjør den ikke?

Tenkte på om noen soniser med sånn noenlunde veloppdragne hunder ville møte meg?

Kanskje noen som har valp også?

Vi møter dere gjerne!

Gutten min er veldig flink med valper, og har ett godt språk. Ikke bor vi så langt unna hverandre heller...

Og jeg er (nesten) sikker på at jeg ikke kommer til å kidnappe henne heller... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møter dere gjerne!

Gutten min er veldig flink med valper, og har ett godt språk. Ikke bor vi så langt unna hverandre heller...

Og jeg er (nesten) sikker på at jeg ikke kommer til å kidnappe henne heller... :rolleyes:

Å kjempebra! En god rollemodell :)

Jeg viiiil! Må bare få valpen min først. :)

Så fiiiint :) Når får du valpen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt treffe dere vi også! Orry og Norma har du jo møtt :) Begge mine er veldig greie med valper, spesielt Orry. Bonnie kan få henge i ørene hans om hun vil :)

Kjempefint Anette! Ja Orry er jo en skikkelig gentlemann :) . Det er den eneste hunden jeg har vært borti

som virker skikkelig snusfornuftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint Anette! Ja Orry er jo en skikkelig gentlemann :) . Det er den eneste hunden jeg har vært borti

som virker skikkelig snusfornuftig :)

Der sa du det, snusfornuftig og eksentrisk herremann er han :) Tror nok begge mine gleder seg til å treffe BC-baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...