Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født

Raksha

Recommended Posts

Skrevet

Gratulerer. Nå har du vell laget en nedtellings kalender :lol:

Du må ta mange bilder når du får henne og selfølgelig legge dem ut her.

Lykke til med valpen !

• Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Gratulerer så masse med herlig vovse i hus da. Å misunnelig på deg som skal ha det så morsomt (hvertfall mesteparten av tiden) fremover. Hun ser ut som en herlig frøken, vakker bartehund. Ha det morsomt da.

Edit: lat som denne legges til på søndag da Raskha.

Skrevet

Takk takk. :lol:

Joda, hun er min nå også, men ikke ordentlig min før jeg har henne i fanget. :lol:

Skrevet

Hihi ja, kanskje. Tror jeg skal være uberkjip og holde navnet helt hemmelig til jeg er hjemme fra trøndelag igjen. :lol: Da har jeg en drøy uke til å venne meg til navnet før folk får si hva de mener.

Skrevet
Er snorre fin med valper? :lol:

Siden Jane aldri svarte, får jeg gjøre det, jeg da. Ja, Snorre er fin med alle, han. :lol: Gratulerer med ny valp, forresten. Jeg ser fram til lekedater med Scilos og frøken.... (En lærer på skolen heter Melina. Da er det ikke hundenavn.)

Skrevet
Siden Jane aldri svarte, får jeg gjøre det, jeg da. Ja, Snorre er fin med alle, han. :lol: Gratulerer med ny valp, forresten. Jeg ser fram til lekedater med Scilos og frøken.... (En lærer på skolen heter Melina. Da er det ikke hundenavn.)

Moro! Vi vil leke med både Snorre og Grekeren. :lol: Hehe tror hun heter Donna Melina på stamtavla, så Melina er med i vurderingen.

Skrevet
Jeg kan herved melde at frk bart er særdeles blÅnn!

*fnis* Hun er min, klart hun er blÅnn! :lol:

Skrevet
:lol: Høres bra ut. Vi får se om hun ikke vokser av seg den verste blondheten, men litt blÅnn må man faktisk være når man skal bo hos meg.
Skrevet

Hvis jeg ikke bestemmer navnet før jeg henter henne, så blir det vanskelig å få vite navn, for jeg blir uten nett ei drøy uke.

Skrevet

Da er bartesnuppa hentet og de har dratt rett på hytta, men jeg fikk nå dette bilde på mms idag :) Hun er fortsatt navneløs, selvom jeg har døpt henne Melina ;)

Bilde036-1.jpg

Skrevet

Da har vi akkurat kommet hjem, og jeg har verdens skjønneste valp. :o Etter hyl og skrik i buret fra Linkr til hytta så fant jeg ut at det var viktigere at hun ble trygg i bil enn lå i bur, så veien fra trondheim til oslo så lå hun under beina mine og sov, hele turen. Hadde to tisse/matpauser underveis og begge gangene måtte jeg vekke snuppa for å få henne ut av bilen.

Nå styrer mamma rundt her, jeg prøver å finne ut hva jeg skal handle, og lille hund gumler på tyggebein. Viktigst av alt er vel at hun har fått navn: Frida Kahlo, Kahlo til vanlig. :o

Skrevet

Dette navnevalget leser jeg mye i! :o

Gratulerer med ei godjente, Raksha! Dette fortjener du virkelig! :o

Skrevet
Da har vi akkurat kommet hjem, og jeg har verdens skjønneste valp. :frantics: Etter hyl og skrik i buret fra Linkr til hytta så fant jeg ut at det var viktigere at hun ble trygg i bil enn lå i bur, så veien fra trondheim til oslo så lå hun under beina mine og sov, hele turen. Hadde to tisse/matpauser underveis og begge gangene måtte jeg vekke snuppa for å få henne ut av bilen.

Nå styrer mamma rundt her, jeg prøver å finne ut hva jeg skal handle, og lille hund gumler på tyggebein. Viktigst av alt er vel at hun har fått navn: Frida Kahlo, Kahlo til vanlig. :|

Endelig, det hakke vært lett å holde navnet hemlig! :D Vælkømmin hjem!

Skrevet

Stilig navn. Ikke hørt om noen andre som heter det.

Du får si ifra når hun er klar til å møte goldenfrøkna mi på 11uker. vi trasker lett bort til gressplenen ved bergkrystallen eller noe vi vettu.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...