Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født

Raksha

Recommended Posts

• Svar 346
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer så masse med herlig vovse i hus da. Å misunnelig på deg som skal ha det så morsomt (hvertfall mesteparten av tiden) fremover. Hun ser ut som en herlig frøken, vakker bartehund. Ha det morsomt da.

Edit: lat som denne legges til på søndag da Raskha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja, kanskje. Tror jeg skal være uberkjip og holde navnet helt hemmelig til jeg er hjemme fra trøndelag igjen. :lol: Da har jeg en drøy uke til å venne meg til navnet før folk får si hva de mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snorre fin med valper? :lol:

Siden Jane aldri svarte, får jeg gjøre det, jeg da. Ja, Snorre er fin med alle, han. :lol: Gratulerer med ny valp, forresten. Jeg ser fram til lekedater med Scilos og frøken.... (En lærer på skolen heter Melina. Da er det ikke hundenavn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Jane aldri svarte, får jeg gjøre det, jeg da. Ja, Snorre er fin med alle, han. :lol: Gratulerer med ny valp, forresten. Jeg ser fram til lekedater med Scilos og frøken.... (En lærer på skolen heter Melina. Da er det ikke hundenavn.)

Moro! Vi vil leke med både Snorre og Grekeren. :lol: Hehe tror hun heter Donna Melina på stamtavla, så Melina er med i vurderingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi akkurat kommet hjem, og jeg har verdens skjønneste valp. :o Etter hyl og skrik i buret fra Linkr til hytta så fant jeg ut at det var viktigere at hun ble trygg i bil enn lå i bur, så veien fra trondheim til oslo så lå hun under beina mine og sov, hele turen. Hadde to tisse/matpauser underveis og begge gangene måtte jeg vekke snuppa for å få henne ut av bilen.

Nå styrer mamma rundt her, jeg prøver å finne ut hva jeg skal handle, og lille hund gumler på tyggebein. Viktigst av alt er vel at hun har fått navn: Frida Kahlo, Kahlo til vanlig. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi akkurat kommet hjem, og jeg har verdens skjønneste valp. :frantics: Etter hyl og skrik i buret fra Linkr til hytta så fant jeg ut at det var viktigere at hun ble trygg i bil enn lå i bur, så veien fra trondheim til oslo så lå hun under beina mine og sov, hele turen. Hadde to tisse/matpauser underveis og begge gangene måtte jeg vekke snuppa for å få henne ut av bilen.

Nå styrer mamma rundt her, jeg prøver å finne ut hva jeg skal handle, og lille hund gumler på tyggebein. Viktigst av alt er vel at hun har fått navn: Frida Kahlo, Kahlo til vanlig. :|

Endelig, det hakke vært lett å holde navnet hemlig! :D Vælkømmin hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...