Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny hjemmeside om Solo

Ane_

Recommended Posts

Skrevet

Jeg driver og lager hjemmeside om Solo. Er ikke ferdig enda, men dere kan jo stikke innom å se på det som er der så langt og skrive litt i gjesteboka.. Da hadde jeg blitt veldig glad! :D

www.freewebs.com/toller_solo

Skrevet

Tusen takk. Har ikke fått inn så mange bilder enda, for jeg har ikke digitalkamera selv, så jeg må få litt bilder Vera(Argon) og Charlotte(Lisa) har tatt på turer og sånn. Håper på å få inn litt flere fine bilder. Takk for koselig hilsen. Gøy med hjemmeside altså..!! :D

Skrevet

Så det jeg også. Vet ikke hva som er feil jeg. Takk for hilsen! :D Er rimelig fersk i dette med hjemmesider og sånn, så dere får være tålmodig med meg... Jeg vil prøve å få til en litt større side en gang, men freewebs er en start.. :D

Skrevet
Så det jeg også. Vet ikke hva som er feil jeg. Takk for hilsen! :D Er rimelig fersk i dette med hjemmesider og sånn, så dere får være tålmodig med meg... Jeg vil prøve å få til en litt større side en gang, men freewebs er en start..  :D

å jada, skal være så tolmodig at det! :D Ingen problemer, kikker nok inn i gjen. :D

Skrevet
Så det jeg også. Vet ikke hva som er feil jeg. Takk for hilsen! :D Er rimelig fersk i dette med hjemmesider og sånn, så dere får være tålmodig med meg... Jeg vil prøve å få til en litt større side en gang, men freewebs er en start..  :D

Det blir spørsmålstegn fordi freewebs ikke tar æøå

Kjempefin side.

Skrevet

Det blir spørsmålstegn fordi freewebs ikke tar æøå

Kjempefin side.

Din side var også veldig fin. Hvordan fikk du sånn teller, så man kan se hvor mange som er innom siden? Og hvordan klarte du å lage sånt galleri?

Skrevet
det kan også være at fonten du har bruker ikke har æ,ø å.

hmm...hva er det? hvordan gjør jeg om på det da? sorry men er helt grønn på data..

Skrevet

visst du går inn på sitemanager og trykker edit på gjestebok, for så og scrolle helt ned på siden og trykke på...jah..hva var det dah..helt ned på siden er det to muigheter du kan trykke deg frem til, den til venstre, og problemet er løst :D

skjønte du den der er du god..er ike flink og forklare!

Skrevet
visst du går inn på sitemanager og trykker edit på gjestebok, for så og scrolle helt ned på siden og trykke på...jah..hva var det dah..helt ned på siden er det to muigheter du kan trykke deg frem til, den til venstre, og problemet er løst :D

skjønte du den der er du god..er ike flink og forklare!

det er ikke noe til venstre.. det er 2 alternativer over hverandre: go to site manager og go to site add-ons.... hvem av de skal jeg gå inn på?

Skrevet

jeg fant ut hvordan jeg får sånn teller, men når jeg trykker submit får jeg bare denne beskjeden: "Your counter name must be made up of only letters and numbers"... Og det eneste jeg har skrevet er besøkende... HJELP!

Skrevet
Du fikk meg da :D Hehe.. jeg var snill og gikk inn en gang til :D

Takk! :D Håper ikke det var til stort bry da.. :D

Skrevet

Din side var også veldig fin. Hvordan fikk du sånn teller, så man kan se hvor mange som er innom siden? Og hvordan klarte du å lage sånt galleri?

Takk :D

Galleri kan du lage ved å trykke "Add site-ond" Trykk på Albums, og nedfor ser du hva du skal gjøre.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Skye terrier skiller seg jo en del ut fra de andre her, både i utseende og type. Jeg kjenner de ikke veldig godt, så anbefaler å sjekke raseklubben i hjemlandet. De andre har jeg møtt en del av. De er jevnt over ganske egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Hvis du er vant til gjeterhund så tror jeg det kan bli en ganske brutal overgang. Det er ikke bare å "jobbe mer og hardere", det er rett og slett en helt annen type hund og mye som ikke vil kunne fungere på samme måte. En utfordring er for eksempel å ha de løse. Pinscher er vagt mildere enn terrierene. Dansk-svensk gårdshund er også en pinscherhund, som er veldig lik brasiliansk terrier og parson russel, men mildere i gemyttet. Jeg har kjent folk som har kunnet kalle inn sine pinschere og dsg fra jakt på vilt. Pinscherene er også større enn manchesterterrier. Det er nok i stor grad trenbarhet, jaktinstinktet og selvstendigheten som skiller terrierene fra gjeterhundene, og i litt ulik grad. De er ikke interessert i å gjøre deg til lags eller høre på hva du sier, de er avlet for å jobbe selvstendig og jakte på og drepe smådyr. Du kan ikke regne med å kunne ha dem løs utenfor inngjerdede områder eller under tett kontroll. Jeg har f.eks. sett mange i konkurranse- og treningssammenheng, men veldig sjelden løse i skogen.
    • Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...