ida Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Så måtte jeg til pers, jeg og. Startet med spisebordet: Før: Etter: Er det flere som våger å avsløre rotet sitt?
Mirai Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Pft, du har sikkert bare feid det rett ned Men en bra tråd, sånn egentlig. Skal huske å ta bilder selv.
Raksha Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Ida: jeg tror det ligger en hund på spisebordet ditt.
ida Skrevet 2. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Ida: jeg tror det ligger en hund på spisebordet ditt. Nei, han er rydda bort....
Margrete Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Ida: jeg tror det ligger en hund på spisebordet ditt. Ja du noterte deg den du å? IW støttes, Ida har bare feid alt ned på gulvet!
Ingvild Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Æsj, du skulle ha laget denne tråden tidligere i dag, før jeg begynte å rydde rommet mitt og dermed fremdeles hadde mulighet til å ta bilde av alt rotet. Nå må jeg jo finne noe annet å rydde i stedet.
Raksha Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Nei, han er rydda bort.... *Fnis* Dytta han inn i skapet sammen med alt annet? Ja du noterte deg den du å? Hehe ja! Jeg har en hund på skrivebordet til stadighet, men spisebordet er det sjelden hun er på. Søteste Scilos.
Sissi Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 hihihihihi dette var en lur ide! :Dkansje man får gjort noe da ligger litt på latsiden om dagene...... tror jammen meg jeg skal legge inn noen før og etter bilder etterpå kveldsturen, har et soverom som ser helt forferdelig ut :oops: har hevet inn en masse klær som liksom aldri fant veien til skapet sitt, også idag skulle mannen min og eldste gutten avgårde og overnatte hos min bror.. så havnet alle klærne i sengen, pga klærne de skulle ha lå i bunnen av kleskurvene...
Ingvild Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Vel, jeg måtte jo rydde NOE, så da ble det hundehylla i gangen. Sånn så den ut før: Og etterpå så den sånn ut: (ja, det er nødvendig å ha tre halsbånd, fire kobbel, et retrieverkobbel, ei langline og et flexi-bånd som aldri brukes blant de tingene som brukes på daglige turer) Det vi ikke trenger å rope så veldig høyt om derimot, er hvordan det ser ut i den andre hundehylla...
ida Skrevet 3. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 Skjønner at vi ikke er så mange som rydder her.... Stuebordet i går etter at spisebordet var ryddet.... Stuebordet etter at det var ryddet. Ryddige hunder også om jeg så skal si det selv. Fibi har ryddet seg opp i senga til Scilos. Den er nesten passe.
Ingvild Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 Alt det til èn hund? Ja. Hun er ikke spesielt glad i å leke, så da må jeg jo kjøpe DEN leken for å se om hun kanskje liker den. Dessuten er hun utbryterdronning, så da må jeg jo stadig kjøpe nye halsbånd for å se hvilke hun ikke kommer seg ut av, selv om jeg veit hva som fungerer utmerket allerede. Osv osv..
Guest Snusmumrikk Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 Haha nå fikk jeg faktisk veldig god samvittighet Jeg har faktisk ikke noe å rydde
Vala Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 Haha nå fikk jeg faktisk veldig god samvittighet Jeg har faktisk ikke noe å rydde DEN der kunne du ha spart deg for
Mirai Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 Åhh, glemte å ta bilde før ryddingen idag <_<
Guest Snusmumrikk Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 DEN der kunne du ha spart deg for Hihi måtte bare
Aina&Kaizer Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Skrevet 8. Mai 2008 Nå har jeg vært ganske flink synes jeg. Før: Etter: Ommøblerte i samme slengen. Den nye senga fra PsychoLynx har fått æresplassen i stedet for skrivebordet. Kaizer ligger ikke oppi, for han slang jeg ut i hagen imens. Senga er ikke oppreid fordi jeg er sterk motstander av å late som at ingen sover i den. Hylla er ikke helt ryddig, men den er det faktisk nesten umulig å få helt ryddig, så der har jeg en unnskyldning. Rotet oppå er ikke mitt engang. Men en dag skal jeg få orden på den også.
Walla Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Skrevet 8. Mai 2008 Kommer nok med noen bilder av rommet mitt snart.. Alltid rotete der.. <_<
Tini Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Skrevet 8. Mai 2008 Jeg skal prøve å få til noe i morgen jeg også.. Vinner desidert pris for mest rotete rom.. Skal jeg love dere.. (Skylder på at jeg deler rom med LILLE SØSTER & Liten Plass)
Walla Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Skrevet 8. Mai 2008 Jeg skal prøve å få til noe i morgen jeg også.. Vinner desidert pris for mest rotete rom.. Skal jeg love dere.. (Skylder på at jeg deler rom med LILLE SØSTER & Liten Plass) Om å ha det mest rotete rommet.. Er nemlig sikker på at mitt er max. ! :)
Kristiin Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Prøver meg her jeg også da Fult kaos kvelden før konfirmasjonen! Noen timer senere
Renate A Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Prøver meg her jeg også da Fult kaos kvelden før konfirmasjonen! Noen timer senere Så flott det ble
Aina&Kaizer Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Ser ut som et helt annet rom jo. Bra jobba.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar