Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Dancing Excalibur - Stitch

AnnikenK

Recommended Posts

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Takk for alle koselige kommentarer. Det varmer en "mors" hjerte :lol:

Fine bilder, og fine Stitch! :D Men jeg er litt nysgjerrig da...; hvorfor kan ikke Bir (artig navn forresten!) gå løs? Jaktinnstinkter?

Bir stikker så fort han får en sjans. Han er reine Houdini av og til. På fjellet i påsken for et par år siden åpnet han døra og da var han på "rømmen" i tre dager :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

På tide med noen nye bilder av Stitchen kanskje. Nydelig vær i dag og da prøvde jeg å få noen bilder av snøfreser'n, men det er jo ikke lett. Svart hund, mye hvitt rundt - pluss at han ikke akkurat er stillestående :rolleyes: men noen ble det.

Prøvde på "stå" bilder - ikke lett alene.

015.jpg

074.jpg

Må leke litt innimellom :ahappy:

023.jpg

Litt enklere med sitt...

054.jpg

..men ikke så lenge da :rolleyes:

075.jpg

Prøve på "stå" igjen.

049.jpg

Sånn ca to sekunder før fotografen blir "bumpet" ned <_<

041.jpg

;)

059.jpg

058.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin gutt! :ahappy:

Nå begynner jeg å bli skummelt stor fan av belgere altså. ;)

Det er ikke noe skummelt med det, men klart du står i fare for å bli smittet av belger viruset når du omgåes dem *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige meldinger :ahappy:

Finingen! Digger det bildet du la ut av ham i Akkurat nå-tråden!

Hehe, han ser ut som han har hørt en god vits på det bilde ;)

Så fin gutt! :)

Nå begynner jeg å bli skummelt stor fan av belgere altså. :)

Det er ikke noe skummelt med det vet'u - helt naturlig er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe skummelt med det, men klart du står i fare for å bli smittet av belger viruset når du omgåes dem *flir*

Det er ikke noe skummelt med det vet'u - helt naturlig er det :)

Jeg synes det er skummelt jeg altså. Tror de er litt for kvikke i toppen (og ellers) for meg. Klarer ikke henge på..

Men herregud, så skjønne de er! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skummelt jeg altså. Tror de er litt for kvikke i toppen (og ellers) for meg. Klarer ikke henge på..

Men herregud, så skjønne de er! :icon_confused:

Cluet er å ikke la dem tenke selv :rolleyes: Da kan de finne på mye rart...

Men ellers; ja, herlig myke deilige pelsdotter :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Fiiiiine lille Stitchen...

Nå skal jeg snart ta meg en tur rundt i omegn å besøke ett par søsken av han - jeg hører jo aldri noe fra eierne så da får vi ta tyren ved hornene og bare elge oss innpå dem *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige Stitch :ahappy:

Skal dere til Hemsedal? (For da vil jeg tafse litt på ham nemlig :))

Har veldig lyst til å reise til Hemsedal, men jeg har eksamen 4 juni så jeg må nesten se an litt. Hvis jeg ligger godt an i forberedelsene skal du ikke se bort fra at vi dukker opp :ahappy:

Fiiiiine lille Stitchen...

Nå skal jeg snart ta meg en tur rundt i omegn å besøke ett par søsken av han - jeg hører jo aldri noe fra eierne så da får vi ta tyren ved hornene og bare elge oss innpå dem *ler*

Skal du innom Vestfold også da :rolleyes:

Så fin han er :ahappy: Likte det lekebildet så godt jeg. Han ser skikkelig pøbel ut :banana:

Stitch er da ikke pøbel :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...