Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling haugesund 24. mai..

12345

Recommended Posts

Skrevet
Det varer fra 9 til 4 så vidt jeg har forstått. :P

okidoki,tusen takk :P kanskje jeg ser deg der,dersom du skal i morgen? :P er vel kanskje ikke så enkelt i det folkemylderet men.... :P

Skrevet

noen som vet når toller stolles? og pincsher? :P

evt har en oversikt over hvem,hva hvor? hehe...

Skrevet
okidoki,tusen takk :wub: kanskje jeg ser deg der,dersom du skal i morgen? ;) er vel kanskje ikke så enkelt i det folkemylderet men.... ;)

Jeg er ganske sikker på at jeg skal dit i morgen ja, så kanskje vi treffes. :P Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha med Kaizer eller ikke, men...

Skrevet
Jeg er ganske sikker på at jeg skal dit i morgen ja, så kanskje vi treffes. :wub: Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha med Kaizer eller ikke, men...

okei ;) tja,hvorfor ikke ta kaizer med? det er jo en flott mulighet for miljøtreningens del. ;) olivia derimot tror jeg ikke er klar for noe sånn,så tør ikke ta henne med...

Skrevet
okei :wub: tja,hvorfor ikke ta kaizer med? det er jo en flott mulighet for miljøtreningens del. ;) olivia derimot tror jeg ikke er klar for noe sånn,så tør ikke ta henne med...

Ja, men det blir litt mer stress å komme seg til Haraldshallen hvis jeg skal ha han med. ;) Ingen kan kjøre meg, og har jeg ham med kan jeg ikke sykle, så da må jeg gå dit. (Nei, jeg har ikke hørt om buss. :rolleyes:) Men så blir det jo litt kjedeligere hvis jeg er alene også. Tror egentlig jeg ender opp med å ta ham med, jeg. :P Er kanskje ikke så hyggelig for Olivia å dra på hundeutstilling nei, det er jo ganske mye bråk og stress...

Skrevet
Ja, men det blir litt mer stress å komme seg til Haraldshallen hvis jeg skal ha han med. :P Ingen kan kjøre meg, og har jeg ham med kan jeg ikke sykle, så da må jeg gå dit. (Nei, jeg har ikke hørt om buss. :rolleyes:) Men så blir det jo litt kjedeligere hvis jeg er alene også. Tror egentlig jeg ender opp med å ta ham med, jeg. :P Er kanskje ikke så hyggelig for Olivia å dra på hundeutstilling nei, det er jo ganske mye bråk og stress...

du får hive han på pakkebæreren. ;) tihi... neeeeida. ;)

nei,det blir nok for mange inntrykk for henne å fordøye på en gang... gidder ikke å risikere at hun blir hysterisk der oppe. :wub: hun får det nok bedre hjemme. :P

Skrevet

Vi skal bare stille idag.

Skal bli spennende for ifølge PM skal han få konk og idag.

Også vil eg samtidig ønske alle lykke til!

Skrevet

Noen som kan følge med litt i Basenji- ringen?

Tror FedEx (Loke) stiller på valpeshow for siste gang i helgen. Mener det var 2 valper påmeldt?

Vil gjerne ha rapport fra voksen-ringen også... Om noen har mulighet?

Noen som vet hvor mange voksne som er påmeldt?

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hvordan gikk det med dere ? Kaisa fikk Heders pris og Certifikat Kvalitet. Hun fikk 2 plass begge dagene da hun konkurrerte mot de samme begge dagene.

Skrevet

Det er umulig å få både HP og CK med de nye reglene. Konkurrerte du i Beste Tispe Klasse? Hvis ikke fikk du nok en HP (Hederspris) men det er veldig bra :D

Gratulerer!

Jeg var der som sagt ikke, men en valpekjøper av meg stilte Loke (FedEx) og ble BIR og BIG-2 :D

Han fikk følgende kritikk:

"9 mnd elegant hannhund, idealhøyde, meget velkonstruert, velgående og velproporsjonert. En hund av aller høyeste kvalitet, viser seg til sin fordel."

Skrevet

Tror hun mente at hun ble nummer 2 i klassen begge dagene, med hp den ene dagen og ck den andre.

Skrevet
Det er umulig å få både HP og CK med de nye reglene. Konkurrerte du i Beste Tispe Klasse? Hvis ikke fikk du nok en HP (Hederspris) men det er veldig bra :lol:

Gratulerer!

Jeg var der som sagt ikke, men en valpekjøper av meg stilte Loke (FedEx) og ble BIR og BIG-2 :P

Han fikk følgende kritikk:

"9 mnd elegant hannhund, idealhøyde, meget velkonstruert, velgående og velproporsjonert. En hund av aller høyeste kvalitet, viser seg til sin fordel."

Jeg fikk HP lørdagen og CK søndagen.

Ja, vi konkurrerte i Beste Tispe, det gikk ikke så bra :.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...