Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling haugesund 24. mai..

12345

Recommended Posts

Skrevet

Ok :P Lykke til ! Vi gleder oss veldig til og stille kaisa. utstilling nr.2. Sisst gang var alt veldig bra bortsett fra muskelen

i ryggen. Får håpe på bedre lykke nå !

Skrevet

Jepp vi tar turen fra øyen her og setter nesen mot haugesund fredag ettermiddag.

Har noen venner som kunne tenkt seg en tur også men de fikk ikke overnatting sa dem, var vist klin umulig å oppdrive(så de skulle ikke reise da).

Men det får nå våge seg, selv har jeg familie å bo hos jeg så det går greit det, til og med barnevakt hehe så her blir ungene med men vi slipper å dra dem med på utstillingen hvis ikke de vil på død og liv være med.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg fikk PM før helgen - det er 1670 hunder fordelt på de to dagene (856 på lørdagen og 814 på søndagen).

Og som vanlig er vi eneste i gruppe 7... :ahappy: Kjipt, men sånn er det.

Skrevet

jeg skal hvertfall på lørdagen... har syyyykt lyst på søndagen også,men får se hva jeg får til. :whistle:

jeg skal ikke stille da (har blandingshund),bare kikke. :P

Skrevet
Når da ? lørdag/søndag ? Jeg vet enda ikke hvilken dag, men jeg vil iallfall se samojedene og aron :whistle:

Begge dagene skal han stilles :P Blir spennende å se hvordan Tia reagerer på alt i hallen!

PM ligger hjemme i Stavanger, så en jeg kjenner skal ta det med til meg på lørdagen. Noen som vet i hvilken hall utstillingen skal være? På lørdagen og søndagen.

Skrevet

utstillingen er i haraldshallen. :whistle:

edit: haraldshallen/turnhallen står det forresten... er det 2 forskjellige haller....? hmm.

Skrevet

edit: haraldshallen/turnhallen står det forresten... er det 2 forskjellige haller....? hmm.

Tror det er to forskjellige, men jeg vet ikke hvor turnhallen er...

Skrevet

Okei, tusen takk :P

Haraldshallen har jeg vært maange ganger å spilt håndball, så den vet jeg vertfall hvor ligger :)

Skrevet
Tror det er to forskjellige, men jeg vet ikke hvor turnhallen er...

aner ikke hvor den er jeg heller... :whistle:

Skrevet
Det er samme hall. Haraldshallen heter den og ligger like i nærheten av Skeisvang videregående skole og Vardhallen.

er du sikker at det er samme hall? :whistle:

Skrevet

Turnhallen ligger rett bak Haraldshallen. Lykke til alle sammen, håper eg får helst på en del av dere soniser! :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...