M.J Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Hun er så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Fineste, lille Supra det! Og frisbee'er er kjempekule, hilsen Cane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Skikkelig fining altså..! Et utrolig herlig uttrykk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Hun er rett og slett utrolig vakker- herlig, herlig med hunder som både har hodet og utseendet i orden. Ingenting slår brains AND beauty, liksom! Gleder meg til å se flere bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 1. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Hun er så søt! Fineste, lille Supra det! Og frisbee'er er kjempekule, hilsen Cane. Tusen takk Og nå har vi kjøpt nye frisbee'er som tåler at to belger pøbler har dra kamp Skikkelig fining altså..! Et utrolig herlig uttrykk.. Ja, jeg synes også hun har ett flott uttrykk. Hun ser alltid veldig våken ut (bortsett fra når hun sover selvfølgelig). Vi gikk tur i byen her en dag og da var det ei dame som bare måtte bort og hilse på henne, hun sa det var så artig å se en hund som var så våken og kvikk, omtrent som en 4 åring på tivoli *flir* Det er kult i byen synes Supra Hun er rett og slett utrolig vakker- herlig, herlig med hunder som både har hodet og utseendet i orden. Ingenting slår brains AND beauty, liksom! Gleder meg til å se flere bilder. Takk, jeg er enig i at hun er vakker Hodet er det heller ingenting i veien med, så ja - det beste er å få både i pose og i sekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Vakreste Supra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Flotte bilder! Mye pels på den frøkna altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 GRATULERER TIL IMAGECOPY FLYING FINISH AKA... SUPRA MED HD-A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 Dæven det resultatet kom fort HD A - wow - nå gråter jeg en skvett jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 Dæven det resultatet kom fort HD A - wow - nå gråter jeg en skvett jeg Skjønner jeg godt.... gjorde nesten jeg og, på deres vegne... Vakreste, fineste Supra... Eneste av sitt slag det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 Skjønner jeg godt.... gjorde nesten jeg og, på deres vegne... Vakreste, fineste Supra... Eneste av sitt slag det *ler* Ja, det er noe med det liksom - hun er litt unik er hun. Nå må man bare sende ende mer vibber til NKK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 *ler* Ja, det er noe med det liksom - hun er litt unik er hun. Nå må man bare sende ende mer vibber til NKK *sender masse masse gode "A" vibber til NKK* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 10. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 GRATULERER TIL IMAGECOPY FLYING FINISH AKA... SUPRA MED HD-A Wuhuuu!! Tusen takk Herlige nyheter å komme hjem til etter å ha slitt så svetten spruter hos fysioterapeuten! Tror jammen jeg må steke vaffler her til barn og hunder og feire litt Dæven det resultatet kom fort HD A - wow - nå gråter jeg en skvett jeg Det var kjapt ja, og jeg er lykkelig Krysser fingrene videre for at albuene er like fiiiine :closedeyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 Gratulerer så mye med A hofter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 Grattis med A-hofter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 11. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 Takk,takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 11. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 I dag husket jeg å få meg med kameraet ut i solskinnet, husket å lade det på forhånd - og husket å bruke det! Wee! Slå den liksom *ler* Noen få bilder her nå, resten kommer inn på bildeforumet i kveld eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 Synes det var litt for mye intelligente bilder her, jeg. "Har du godis, damen?" *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 11. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 *latterkrampe* Stakkarsen, kan ikke se smart og vakker ut hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 hehe - Smiler hun alltid hun, lille søte Supraen? Syns hun alltid har et skeivt glis jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 11. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 hehe - Smiler hun alltid hun, lille søte Supraen? Syns hun alltid har et skeivt glis jeg Jepp, hun er alltid happy happy og gliset bare varierer i størrelse.Veldig ofte så viser hun alle tennene og halve munnen *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occurrence Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 Flott dame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2009 Synes det var litt for mye intelligente bilder her, jeg. *klipp* Vet ikke om jeg synes dette var så intelligent heller jeg: *klipp* *klipp* Kul hund og fine bilder! I tillegg er jeg imponert over at du husket å bruke kamera, jeg glemmer enten å ta det med eller glemmer å bruke det om det først er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 12. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2009 I dag husket jeg å få meg med kameraet ut i solskinnet, husket å lade det på forhånd - og husket å bruke det! Wee! Slå den liksom *ler* Noen få bilder her nå, resten kommer inn på bildeforumet i kveld eller noe... Når man er så vakker så behøver man ikke alltid se intelligent ut *ler* Fiiiineste Supraen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts