Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Fredrikstad


Maria

Recommended Posts

JEG SKAL :D:D Begge dager... men vet ikke hva jeg skal stille begge dager ennå da :wink: Bare på lørdagen, og da skal jeg stille 3 kinesere. Blir DRIIIT bra 8)

Skal du stille no da??

Hei!

Nei, skal ikke stille noe. Gjør det egentlig bare for sosialiseringens skyld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle dit egentlig :D Men jeg rotet vekk kalenderen min hvor alle påmeldingsfrister og sånt står, og da fant jeg ut at jeg var en dag for sen for elektronisk påmelding. Jeg gikk inn på nkk.no og prøvde allikevel, men der stod det at påmeldingsfristen hadde gått ut :D

Så jeg ringte til NKK og tryglet og ba, men fikk ikke lov til å være med :D

Og jeg som hadde gledet meg så veldig til å se Silje og Zira igjen (de skulle være duskedamer mens jeg og Cita gikk lydighet :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle dit egentlig :D Men jeg rotet vekk kalenderen min hvor alle påmeldingsfrister og sånt står, og da fant jeg ut at jeg var en dag for sen for elektronisk påmelding. Jeg gikk inn på nkk.no og prøvde allikevel, men der stod det at påmeldingsfristen hadde gått ut :P

Så jeg ringte til NKK og tryglet og ba, men fikk ikke lov til å være med :P

Og jeg som hadde gledet meg så veldig til å se Silje og Zira igjen (de skulle være duskedamer mens jeg og Cita gikk lydighet :P )

Heeei :P Gledet du deg ikke til å se meg og Chessea eller :P??

Det var synd du ikke kunne komme... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...