Ricco Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Har noen sett den nye siden til NKK? Eg har sittet og sett igjennom den litt, og må seie at eg er skuffa! Synes rett og slett den er vanskelig å forstå! Ikkje virker passordet mitt heller helt sånn plutselig, og eg som skal ta ut medlemslister.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Hm. Tror jeg likte den bedre før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Æh! Hvor er alt jeg visste hvor var hen blitt av nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Jeg liker den jeg, tar litt tid å bli vandt til men jeg liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 22. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Jeg liker den jeg, tar litt tid å bli vandt til men jeg liker den. Hadde jo vært gøy om passordet virket da så det gikk ann å komme lenger enn til første side... Er ikkje særlig fornøgd med den nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Forandring fryder, sier nå jeg Jeg synes siden har blitt veldig flott og oversiktlig, og jeg hadde ingen problemer med å logge in på "min side". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Jeg ville hatt litt mer farger på siden, det blir litt mye hvitt. Ellers så slet jeg litt med å finne frem i dag, men det er nok bare en vanesak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Syns den var fin jeg. Eneste jeg ikke finner er det som het hundesport før, hvor man kunne laste ned pdf filer med ustillings/stevneannonser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 23. April 2008 Rapporter Share Skrevet 23. April 2008 Liker utseendet på siden, men ikke menyen. Har ikke tittet så veldig mye på den, så vet ikke om jeg finner frem til det jeg skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 23. April 2008 Rapporter Share Skrevet 23. April 2008 Synes det var mye hvitt, men ellers synes jeg siden er fin og oversiktlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. April 2008 Rapporter Share Skrevet 23. April 2008 Nja... Jeg likte den kanskje bedre før, men alt er vel en vanesak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 24. April 2008 Rapporter Share Skrevet 24. April 2008 Noen som kan hjelpe meg med å finne påmeldingsskjema til funksjonsanalyse? Jeg fant det på den gamle siden, men nå har jeg ikke sjangs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 24. April 2008 Rapporter Share Skrevet 24. April 2008 Må si jeg verken likte den gamle eller nye videre godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Synes det var helt greit at de skiftet jeg... men ble helt uvant da.. masse under sider som ligger i undersider igjen om dere skjønner hva jeg mener.. hehe... Ble litt rotete... men var ganske rotete med den lange menyen de hadde på den gamle siden også da.. OGså kunne de ha lagt på noe farger på siden.. får jo vondt i øynene av å sitte å glane på hvitt heletiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Jeg var innom den i går jeg,la faktisk merke til at det var litt annerledes der. Syntes ikke at den ble noe bedre. Vanskeligere å finne fram enn det var tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar