mokken Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Vi skal ihvertfall Vi kjører fra Bergen fredag morgen, så vi skal ikke still i den uoffisielle fredagen. Gleder oss masse til å få starte på gress igjen Regner med at flere soniser dukker opp også?
LeneG Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Jeg skal se på ihvertfall. Endelig ett arrangement i normal avstand
Wanderlust Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Jeg har lyst til å komme å se Men får se litt nærmere.
tuppetroll Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Jeg har meldt på Ace i hopp 1 begge dager - vår debut. Blir spennende Leter etter et passende sted å campe egentlig, kjedelig å kjøre tur/retur begge dager. Noen som vet om noe?
turbogutten Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Jeg må se det ann men kan godt hende vi kommer å titter
Line_ Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Har veldig lyst, men reiser til Estland tidlig på søndag, så får se... Kommer i såfall bare lørdag
mokken Skrevet 21. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2008 Jeg har meldt på Ace i hopp 1 begge dager - vår debut. Blir spennende Leter etter et passende sted å campe egentlig, kjedelig å kjøre tur/retur begge dager. Noen som vet om noe? Blir spennede ja! Skal heie på dere vi
ToneS Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Jeg har så lyst til å komme å se på, men litt for langt å reise for meg i helgen...
RSKFarsbo Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Når er datoen for dette da? Og hvor? Hadde vært moro å dra å titte
Tonjeogjeppe Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Det er på Rommensletta 30. mai til 1. juni
RSKFarsbo Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Snuuuufs Typisk jeg er opptatt begge de to dagene, hadde vært moro å dra å se, og hadde jo vært moro å se og støtte opp sonisene som skal være med Men men, det kommer vel flere annledninger senere...
Peers Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Eh, dette er samme som Oslo Hundeshow da eller...? Jeg vurderte å melde på Orry i LP, men droppet det.
Wanderlust Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Eh, dette er samme som Oslo Hundeshow da eller...? Jeg vurderte å melde på Orry i LP, men droppet det. Det er Oslo Hundeshow Agility og LP. Håper på knallvær, og at jeg kan komme å titte litt, kanskje ha med Bocca så ho blir vandt til sånt
Caroline Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 De har jo lagt dette til den helga vi har hovedutstilling <_< Så nei, da er jeg i Brumunddal hele helga!
Peers Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Jeg kommer antakeligvis og ser på, med mindre jeg melder Norma på jaktanleggskurs
-Vilde- Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Vi er med i agility, agility hopp, åpen hopp og åpen agility. Men det blir som regel at vi ikke deltar i de to siste (kun noen ganger) for de er så sene, og min timeplan har såvidt plass til litt agility i helgene. Gud som jeg gleder meg til å bli ferdig i 10. klasse. Håper vi treffer noen soniser! *Mokken* Skal du ha med deg pyrre ? For da hadde ikke vi hatt noe imot å ta litt bilder, filme og kosemose vi assa
Line_ Skrevet 23. April 2008 Rapporter Skrevet 23. April 2008 Vi er med i agility, agility hopp, åpen hopp og åpen agility. Men det blir som regel at vi ikke deltar i de to siste (kun noen ganger) for de er så sene, og min timeplan har såvidt plass til litt agility i helgene. Gud som jeg gleder meg til å bli ferdig i 10. klasse. Håper vi treffer noen soniser! Åpen klassene går jo på fredagen da?
-Vilde- Skrevet 23. April 2008 Rapporter Skrevet 23. April 2008 Åpen klassene går jo på fredagen da? Åja gjør de? Da går det jo fint
Karine Skrevet 23. April 2008 Rapporter Skrevet 23. April 2008 Åpen-Ag og Åpen-Hopp går både fredag og lørdag Så da spørs det hvilken dag man har meldt seg på.
Linepip Skrevet 23. April 2008 Rapporter Skrevet 23. April 2008 *Mokken* Skal du ha med deg pyrre ? For da hadde ikke vi hatt noe imot å ta litt bilder, filme og kosemose vi assa Jepp, Mokken skal ha med seg "Bomsen", samt jeg har med to voksne pyrrer og to valper - så da blir vi sånn ca 5 pyrrer (i samme bil) Da kan du kosemose MASSE!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar