trevi Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 http://www.fvn.no/nyheter/lillesand/article404289.ece Hvordan kan noe få seg til å gjøre noe slikt????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Jeg har sagt det før og sier det igjen; jeg mener at slike folk er det noe alvorlig galt med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Herregud, det er jo akkurat den samme "avlivningsmetoden" som ble brukt i kanalen i tr.heim i fjor det der jo!! Skjønner ikke hva folk får seg til å gjøre...verden er syk...Hadde jeg fått tak i personen som står bak så skulle de fått kjent det på kroppen hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Grusomt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Ikke at det betyr at dette er mindre grusomt, men artikkelen er fra oktober i 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Helt forferdelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Dette er vel en gammel sak? Mener å ha lest den her inne før også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Dette er vel en gammel sak? Mener å ha lest den her inne før også jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 det er en sak fra 2006 dato står jo på avissiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar