trevi Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 http://www.fvn.no/nyheter/lillesand/article404289.ece Hvordan kan noe få seg til å gjøre noe slikt?????????
Tonje Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Jeg har sagt det før og sier det igjen; jeg mener at slike folk er det noe alvorlig galt med!
MarieR Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Herregud, det er jo akkurat den samme "avlivningsmetoden" som ble brukt i kanalen i tr.heim i fjor det der jo!! Skjønner ikke hva folk får seg til å gjøre...verden er syk...Hadde jeg fått tak i personen som står bak så skulle de fått kjent det på kroppen hvertfall....
Vala Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Ikke at det betyr at dette er mindre grusomt, men artikkelen er fra oktober i 2006.
MariaN Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Dette er vel en gammel sak? Mener å ha lest den her inne før også
Kristiin Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Dette er vel en gammel sak? Mener å ha lest den her inne før også jeg også
Guest lijenta Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 det er en sak fra 2006 dato står jo på avissiden.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar