Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har et bilde som viser...

Symra&Pippin

Recommended Posts

Den som sover, synder ikke tenker Blondie der hun purker og sover i barnelenestolen til minste sønnen i huset. Den var egentlig forbudt å ligge i, men siden guttungen aldri bruker den lenger, så har hun fått lov av han å låne den av han i ettertid :ahappy: (hun har forresten vokst såpass nå etter at bildet ble tatt at rumpa henger halvveis utenfor den nå :lol: )

080520081329oEadbKu48fG4IL5ulo.JPG

Jeg vil se bilde et skikkelig fint høstbilde av en hund i masse fargerikt løv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

For et par uker siden ryddet og vasket vi ut av en leilighet. Huseier er av den usannsynlig pirkete versjonen og hun er overfokusert på støv (ikke så opptatt av ting som hull i veggen og ting som mangler og sånt.....). Jeg holdt på å vaske vegg da jeg tok dette bildet av Buffy. Det var tydelig at hun hjalp meg med å se etter om det lå igjen støv noe sted! :D

290720083650.jpg

Jeg vil gjerne se et bilde av en hund som ABSOLUTT ikke hjelper til jeg da.... Heller det motsatte, antihjelpertil... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hjelper ABSOLUTT ikke til... Hun er for opptatt med å sitte på dyresonen :rolleyes:

CIMG1718.jpg

Godkjent :D ?

Jeg vil se en hund med annen farge/fargekombinasjon enn det rasestandaren tillater :D

Om ikke nytt bilde har kommet inn etter en stund... kommer jeg med et nytt ønske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Buffys pappa Balle (hihi, han heter ikke det pga DE, men fordi han har to brune baller på rumpa... Eh... altså sånne runde greier som hundene liker å leke med... eh altså.... :wub: ). Han er dominerende hvit og det er vel den eneste fargen som ikke er godkjent på border collie.

11072007220.jpg

Jeg vil se en ond hund! Tolkning tillatt! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...