Kristiin Skrevet 12. September 2008 Rapporter Skrevet 12. September 2008 *klipp bildet* Inni den gjengen sitter PRIKKEN som er moren til LILLE MY som igjen er moren til BETTY , det vil si... tre generasjoner! Godkjent? Hvis ikke får vi finne noe annet. Hvis godkjent, vil jeg se bilde av mer en 5 hunder på et bilde. 5 og en halv ? vill se en pusur fan På tide med nytt ønske nå? Ok.. Da får jeg komme med et ønske:) Da ønsker jeg å se en hund som ligner på en annen dyreart(eller en annen hunderase) enn det den er.. det sto jo ønske under, og bilde er av ønsket, og det har til og med kommet ett nytt ønske .. snakk om å følge med ..
AnnikenS Skrevet 13. September 2008 Rapporter Skrevet 13. September 2008 *Kremt*.. Om du ikke skjønte det så visste jeg faktisk at det hadde kommet et nytt ønske, men fordi ingen hadde bilde av det så kunne vi kanskje tatt et annet? Tråden stopper opp ellers! Skjønner?
Guest Christine Skrevet 13. September 2008 Rapporter Skrevet 13. September 2008 Veit ikke helt hva han ligner på her, jeg.. Jeg vil se en hund i toppform!
Benedicte Skrevet 13. September 2008 Rapporter Skrevet 13. September 2008 Bildet er tatt av westminster her inne, men det er altså vorstehhunden jeg deleier, Memphis. Så mye muskler på en 14mnd gammel hund skal man lete litt etter Jeg ønsker å se en hund som gjemmer seg
Tonjeogjeppe Skrevet 13. September 2008 Rapporter Skrevet 13. September 2008 Comma tror hun gjemmer seg (er litt struts ) Godkjent?? Hvis det er godkjent vil jeg se en hund som biter seg selv i halen
Karine Skrevet 14. September 2008 Rapporter Skrevet 14. September 2008 Jeg vil se en hund som klør seg på hodet
Wilma Skrevet 14. September 2008 Rapporter Skrevet 14. September 2008 Bruk IMG koden Ja, men har ikke skjønt noe av Photobucket før nå Lærte meg akkurat at jeg skulle bruke IMG koden, og hvordan jeg laster opp osv.
Kristiin Skrevet 14. September 2008 Rapporter Skrevet 14. September 2008 det hare jeg faktisk bilde av, men den ligger på en cd så gidder ikke legge over håper noen andre har
ipadda Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 nytt ønske, likevell stopper tråden opp..
Tonjeogjeppe Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 dette er det nærmeste vi kommer, men legger det inn allikevel og håper på godkjenning så tråden kan komme seg videre Jeg ønsker å se en valp av en skandinavisk rase
LBL Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 Mamma sa ihvertfall at Eira er av en skandinavisk rase... Jeg ønsker å se en hund sammen med et annet dyr (ikke en annen hund) Opps! Eira er da virkelig av finsk rase.. og Finland ligger da ikke i skandivania? (har ikke noe bilde av en hund av skandinavisk rase jeg heller.. )
Guest LeenaM Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 Opps! Eira er da virkelig av finsk rase.. og Finland ligger da ikke i skandivania?
Tonjeogjeppe Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 Endrer ønsket til Nordisk rase og godkjenner Eira. Søt hund.
Guest LeenaM Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 Ble det riktig nå, da? Er så dårlig på kart :closedeyes: Isåfall, vil jeg se en hund sammen med et annet dyr (ikke en annen hund)
ipadda Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 Hund og and Jeg ønsker og se en hund som hopper over eieren sin
ipadda Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 okok, nytt ønske da.. Jeg vil se en hund som viser glede...
Kristiin Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 synes det blir litt teit at ønske blir skifta med en gang noen ikke gir respons på ønsket jeg altså, kan mann ikke holde seg til den ene ønsket ?
Benedicte Skrevet 16. September 2008 Rapporter Skrevet 16. September 2008 synes det blir litt teit at ønske blir skifta med en gang noen ikke gir respons på ønsket jeg altså, kan mann ikke holde seg til den ene ønsket ? Det gikk faktisk ganske mange timer fra hun sa første ønsket til det neste. Hva er galt med å ønske noe nytt om det forrige ble for vanskelig og tråden stopper helt opp?
AnnikenS Skrevet 17. September 2008 Rapporter Skrevet 17. September 2008 Godkjent? Om det blir det vil jeg se en "crazy" hund. Fri tolkning! Jeg synes det er bedre om vi skifter ønske for ofte enn for sjeldent.
Tonjeogjeppe Skrevet 17. September 2008 Rapporter Skrevet 17. September 2008 Crazy nok? Jeg ønsker å se en hund som gjør husarbeid
helle Skrevet 17. September 2008 Rapporter Skrevet 17. September 2008 Milli vasker opp Jeg ønsker å se en hund som kryper
Benedicte Skrevet 17. September 2008 Rapporter Skrevet 17. September 2008 Litt vanskelig å fange bilder av krypen, så legger ut to stk Jeg ønsker å se en hund apportere minst to ting i munnen samtidig
AnnikenS Skrevet 19. September 2008 Rapporter Skrevet 19. September 2008 Kan du komme med et nytt ønske, labbis?
Mirai Skrevet 19. September 2008 Rapporter Skrevet 19. September 2008 "Jeg ønsker å se en hund apportere minst to ting i munnen samtidig " skrev hun
Kristiin Skrevet 19. September 2008 Rapporter Skrevet 19. September 2008 vis ingen har kan jeg plagge bikkja litt, seinere idag
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar