Blondiemamma Skrevet 11. August 2008 Rapporter Skrevet 11. August 2008 Den som sover, synder ikke tenker Blondie der hun purker og sover i barnelenestolen til minste sønnen i huset. Den var egentlig forbudt å ligge i, men siden guttungen aldri bruker den lenger, så har hun fått lov av han å låne den av han i ettertid (hun har forresten vokst såpass nå etter at bildet ble tatt at rumpa henger halvveis utenfor den nå ) Jeg vil se bilde et skikkelig fint høstbilde av en hund i masse fargerikt løv
ipadda Skrevet 11. August 2008 Rapporter Skrevet 11. August 2008 Jeg vil se en "nakenhund", eller en veldig barbert hund.. som egentli ikke skal være det!
Kristiin Skrevet 11. August 2008 Rapporter Skrevet 11. August 2008 Greit at jeg bare legger ut link? http://www.phrostmade.com/max.jpg Er denne godkjent? Isåfall vil jeg se en internasjonal utstillingschampion i gruppe 1. Jeg vil se en "nakenhund", eller en veldig barbert hund.. som egentli ikke skal være det! Den har vi jo aakkuratt hatt ..
Kristiin Skrevet 11. August 2008 Rapporter Skrevet 11. August 2008 Greit at jeg bare legger ut link? http://www.phrostmade.com/max.jpg Er denne godkjent? Isåfall vil jeg se en internasjonal utstillingschampion i gruppe 1. Jeg vil se en "nakenhund", eller en veldig barbert hund.. som egentli ikke skal være det! Den har vi jo aakkuratt hatt ..
Guest LeenaM Skrevet 12. August 2008 Rapporter Skrevet 12. August 2008 Jeg kan godt se en hund som danser
AnnikenS Skrevet 12. August 2008 Rapporter Skrevet 12. August 2008 Godkjent? Da vil jeg se en hund som har nesten hele hodet under vann..
Tonjeogjeppe Skrevet 12. August 2008 Rapporter Skrevet 12. August 2008 Hihi, nesten helt under vann Jeg ønsker å se en hund med hodet under snøen
SFX Skrevet 13. August 2008 Rapporter Skrevet 13. August 2008 Jeg ønsker å se en hund med hodet under snøen Godkjent? I så fall vil jeg se en shampoonert hund!
LindaM Skrevet 15. August 2008 Rapporter Skrevet 15. August 2008 I så fall vil jeg se en shampoonert hund!
Blondiemamma Skrevet 15. August 2008 Rapporter Skrevet 15. August 2008 Godkjent? I så fall vil jeg se en shampoonert hund! En mindre fornøyd shampoonert Blondie Jeg vil se en hund som har bursdag
Monab88 Skrevet 15. August 2008 Rapporter Skrevet 15. August 2008 Albin fyller ett år Jeg vil se en valp med nisselue.
Kristiin Skrevet 15. August 2008 Rapporter Skrevet 15. August 2008 jeg har! Vill se en meget konsentrert hund!
Synne N Skrevet 15. August 2008 Rapporter Skrevet 15. August 2008 Jeg vil se en hund som hjelper til.
Carma Skrevet 16. August 2008 Rapporter Skrevet 16. August 2008 For et par uker siden ryddet og vasket vi ut av en leilighet. Huseier er av den usannsynlig pirkete versjonen og hun er overfokusert på støv (ikke så opptatt av ting som hull i veggen og ting som mangler og sånt.....). Jeg holdt på å vaske vegg da jeg tok dette bildet av Buffy. Det var tydelig at hun hjalp meg med å se etter om det lå igjen støv noe sted! Jeg vil gjerne se et bilde av en hund som ABSOLUTT ikke hjelper til jeg da.... Heller det motsatte, antihjelpertil...
LindaM Skrevet 16. August 2008 Rapporter Skrevet 16. August 2008 Hun hjelper ABSOLUTT ikke til... Hun er for opptatt med å sitte på dyresonen Godkjent ? Jeg vil se en hund med annen farge/fargekombinasjon enn det rasestandaren tillater Om ikke nytt bilde har kommet inn etter en stund... kommer jeg med et nytt ønske
Carma Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Dette er Buffys pappa Balle (hihi, han heter ikke det pga DE, men fordi han har to brune baller på rumpa... Eh... altså sånne runde greier som hundene liker å leke med... eh altså.... ). Han er dominerende hvit og det er vel den eneste fargen som ikke er godkjent på border collie. Jeg vil se en ond hund! Tolkning tillatt!
Karina+cathy Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Ond nok? http://dyresonen.no/forum/index.php?act=at...ost&id=6452 I så fall vil jeg se en råza hund...alla den på hundeviskeren som var i dag
Carma Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Haha, den så skikkelig ond ut! Fantastisk! Håper ingen har råååsa hund jeg da, egentlig.....
Callista44 Skrevet 18. August 2008 Rapporter Skrevet 18. August 2008 Ønsker å se et bilde av en hund som som gjemmer ansiktet i labben sine
Blondiemamma Skrevet 18. August 2008 Rapporter Skrevet 18. August 2008 nytt ønske? Meg eller Calista?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar