Gå til innhold
Hundesonen.no

Medsoniser observert idag?

Caroline

Recommended Posts

Det var deg, ja? Det var det jeg trodde, nemlig.. :whistle: Men jeg turde ikke gå bort og spørre. Hehe. Lover å hilse på i morgen.

Traff Amanda og Turbo. Det var veldig hyggelig!

Stakkars Saeta. Hun kan da ikke noe for at valpetiden er slem mot pelsen hennes! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ikke ha vært med på nybegynnerkurset for å få være med på treningene? Trodde det, jeg. Men jeg VET ikke :icon_redface: Når jeg tenker eg om høres det jo usannsynlig ut. Men du må ha bronsjemerket i lydighet eller tilsvarende kunnskaper sier de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ikke ha vært med på nybegynnerkurset for å få være med på treningene? Trodde det, jeg. Men jeg VET ikke :D Når jeg tenker eg om høres det jo usannsynlig ut. Men du må ha bronsjemerket i lydighet eller tilsvarende kunnskaper sier de.

Jeg har ennå ikke forstått reglene dems, :D og holder det ikke med at jeg har gått kurs hos Geir Grefstad, og bestått bronsjemerket i AG, når folk har deltatt på et helgekurs-nybegynner og får være med, så gir jeg opp. Da finner jeg meg rett og slett et annet sted å trene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste jo ikke at du hadde bronsjemerket i AG, da. Det er klart du får trene der om du har gått kurs før. Hallo.. Halvparten av kursdeltakerne i helga kan umulig ha hatt bronsjemerket i lydighet liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jeg visste jo ikke at du hadde bronsjemerket i AG, da. Det er klart du får trene der om du har gått kurs før. Hallo.. Halvparten av kursdeltakerne i helga kan umulig ha hatt bronsjemerket i lydighet liksom.

Nei, oss inklusive :) Men trent lydighet har vi. Og vi hadde hatt sølvmerket hadde det ikke vært for at hun nuller på stå under marsj. Hun er vant til å stå når jeg har fronten til, ikke ryggen :) Men hun kan "stå", og alt det hun trenger, så det er strengt tatt ikke noe problem. Nå gleder jeg meg til treninger framover. Vi kommer ikke denne mandagen, da reiser vi fra sørlandet igjen, men neste regner jeg med vi kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...