SoppenCamilla Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Heii alle! Ja, så skal jeg til Kristiansand, da, på søndag, og jeg har oppmøtetid klokka ti, og siden jeg kan være et skikkelig surrehue noen ganger, så tenker jeg at jeg starter å kjøre seinest klokka seks eller noe rundt der. Så! Er det noen som skal til Kristiansand på søndag, som har lyst til å kjøre med meg? Det er så vanvittig kjedelig å kjøre aleine, og jeg har skikkelig ikke retningssans! Jeg er tilbøyelig til å kjøre tidligere, selvsagt, men jeg får anfall hvis jeg tror jeg har mulighet for å komme for seint, så ja. Forhåpentligvis kan jeg låne bilen til pappa, for den er litt billigere å kjøre enn min. Ja. Noen frivillige? Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.