TollerRetriver Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2009 Han spruuuuuta ! Lo skikkelig når jeg så det bildet. Mange fine bilder av hunder og barn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2009 Lo skikkelig når jeg så det bildet. Mange fine bilder av hunder og barn her. Hahah, jeg også! Artig kontrast i ansiktsuttrykkene på de to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2009 Jeg synest disse bildene var så fine. De er tatt i 2005, av bestevennen min. Og jeg er fotografen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 vi hadde veldig lyst på en av naboens kattunger, så her driver vi med tilvending Ett av mine favoritter LP trening med Linnea 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 Jeg har av meg og Eira. Men vil jeg dele dem med dere? Neei busy: Søte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristine&Scott Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 Guttaboys ser ut av vinduet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 Her er Julie, Jonas og Bonnie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 10. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 For første gang på Doggis mine jenter : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 Himmel så søt Jane.. Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 10. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 1000 Takk, hun ble 3 mnd på søndag så er rimelig fersk og jeg er verdens stolteste mamma Må bare vise dere et bilde til av snuppa mi, selv om det ikke er noen hund med på bilde, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 1000 Takk, hun ble 3 mnd på søndag så er rimelig fersk og jeg er verdens stolteste mamma Må bare vise dere et bilde til av snuppa mi, selv om det ikke er noen hund med på bilde, hehe Hun var bare kjempesøt Jane Masse hår hadde hun og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim&Zizou&Cuba Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 9. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2009 Meg og Eira. Ble tatt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riz Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2010 Da har det kommet et lite menneske her i huset også (4 mndr siden), så kan bli noen bilder av hund og barn opp gjennom tidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2010 Hera og ungene mine De er litt sprø alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2010 Veldig mange søte bilder! Jeg tror det blir lenge til jeg kan ta sånne bilder av Bridie... Hu takler til nød jenter ned til 12 års alder.. ellers er hu redd... Hu uler og gneldrer dem rett i ansiktet, og det er jo ikke mange ungene som takler den oppførselen da.. Og tenk, nå to år senere snaut, har jeg opptil flere bilder av Bridie og unger. Og senest på onsdag var hun på agilitytrening med guttungen Lars er støttekontakt for. Og han hadde gitt henne en kjempegod klem da de kjørte han hjem. Hun kan fortsatt bjeffe litt om ungene løper rundt henne (eller, ungen... Er det flere går det som regel bra), men hu har forandret seg MASSE siden jeg skrev innlegget over her. Skal se om jeg kan finne noen bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2010 Ikke verdens beste bilde, men guttens første snørekjøretur med hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2010 Da har det kommet et lite menneske her i huset også (4 mndr siden), så kan bli noen bilder av hund og barn opp gjennom tidene. Wow, nydelige bilder, og helt fantastisk søt unge! Og nydelig hund og <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2010 Og tenk, nå to år senere snaut, har jeg opptil flere bilder av Bridie og unger. Og senest på onsdag var hun på agilitytrening med guttungen Lars er støttekontakt for. Og han hadde gitt henne en kjempegod klem da de kjørte han hjem. Hun kan fortsatt bjeffe litt om ungene løper rundt henne (eller, ungen... Er det flere går det som regel bra), men hu har forandret seg MASSE siden jeg skrev innlegget over her. Skal se om jeg kan finne noen bilder etterhvert Det må være en utrolig deilig følelse Har også hatt en hund som var redd unger... og folk generelt. Det kan være slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morwen Skrevet 20. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2010 tja hunden er ikke fullvoksen enda men elsker barna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazz Skrevet 24. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2010 Fin trå! Det er så mange fine bilder av barn og hunder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voffi Skrevet 27. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2010 Dette var tråd til å bli glad av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riz Skrevet 28. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2010 Jonah må nok se seg nødt til å dele lekene sine med Hiro. Kan se for meg at det blir mye krangling av leker opp gjennom årene :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar