Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen min 4 uker!


mariee

Recommended Posts

Har i dag vært å besøkt min nydelige lille valp, som nå er blitt 4 uker.

Litt mere liv i han i dag, og selvom han ikke har fått tenner ennå så ville han gjerne bite meg litt i øreflipen og neseboret:)

Legger ved et bilde, håper det kommer opp , for jeg har ikke peling på hvordan jeg gjør dette! :ahappy:

Og sånn forresten, lurte litt på å kalle han for " Tito " , det betyr kjempe på italiensk :P

Noen andre som har noen forslag?

post-3776-1208470339_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, egentlig er tre stavelser litt for langt, men hva med: "Maximus"?

http://en.wikipedia.org/wiki/Maximus (Maximus is a name formed from the Latin term for "greatest" or "largest").

Det tror jeg minste hunden her BURDE hett... det ville han selv likt. Det eller Napoleon ville nok uttrykt hans ønske om verdensherredømme.

Gratulerer med kommende ny valp på "rette" måten :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliver å gjengen ja!

Det var der jeg hadde det fra! Jeg visste det var en disney film som hadde en chi som het tito :yes:

Jeg har kjøpt den hos en dame som heter Grethe , hu bor rett borti gata mi :lol:

Kunne kalt den for maximus ja, men det heter allerede broren hans :/

hehe :yes:

Nå er det bare 27 dager til jeg får han! Gleder meg mer og mer for hver dag! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søøt! <3

Hva med et litt uvanlig navn?

Vel.. skal ikke snakke så høyt, min heter Diesel :yes: (noe nabobikkja og nabokatten også heter!)

Jeg er skikkelif fan av Diesel :lol: Så vis jeg skal ha en hannhund skal den hete Rocky, eller Diesel!

Synes Tito er knalltøft til chihuahuaen din jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja grattis med flott valp. Han var bare utrolig søt !

Er det din første hund, eller ?

Takk for det :icon_redface:

Nei har en chihuahua til , men han er veldig stor + har ikke stamtavle:/

Derfor jeg ville ha en til så kan jeg prøve meg litt i ringen osv .. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tito er jo et søtt hundenavn. Og enkelt å bruke. Men Tito forbinder jeg bare med gamle presidenten i Jugislavia jeg...

Det var det første jeg tenkte på også :rolleyes:

Nusselig hund da. Forøvrig vet jeg ei som har en chi som heter Duracell. Litt langt navn kanskje, men det passer utrolig godt på denne ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...