Blondiemamma Skrevet 1. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2008 Hadde dere det hyggelig i dag jenter? Vi har hatt besøk av svigers og proppet i oss marsipankake. Blondie har gått fra fang til fang her og fått MASSE kos, så tror ikke hun depper så VELDIG over at vi misset turen
Gina&Corin Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 Hadde dere det hyggelig i dag jenter? Vi har hatt besøk av svigers og proppet i oss marsipankake. Blondie har gått fra fang til fang her og fått MASSE kos, så tror ikke hun depper så VELDIG over at vi misset turen Ja det var koselig å gå tur med Linda og lille Cesar. Og turen med deg, Lill, og hundene He he kan tenke meg Blondie koset seg ja, ikke lei litt oppmerksomhet hun Så ble vi ikke bedt på marsinpan kake?
Blondiemamma Skrevet 2. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2008 Ja det var koselig å gå tur med Linda og lille Cesar. Og turen med deg, Lill, og hundene He he kan tenke meg Blondie koset seg ja, ikke lei litt oppmerksomhet hun Så ble vi ikke bedt på marsinpan kake? Du hadde da mulighet til å komme på kake i går kveld da. .men når du er så trøtt, så spiste jeg og Lill opp resten
Gina&Corin Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 he he ok :rolleyes2: Blir det noen flere treff her før jul da?
Linda Kristin Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Jepp, jepp, jeg er klar snart. Hva med å ta en skikkelig juletur en helg og gå oraugrunden?? Det er jo en flott tur, men bør tas på dagtid. Uansett er jeg med. Mvh Linda
Gina&Corin Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Hva med å ta en skikkelig juletur en helg og gå oraugrunden?? Det er jo en flott tur, men bør tas på dagtid. Uansett er jeg med. Mvh Linda
Linda Kristin Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Cesar koste seg masse. Han gikk fri i sitt eget tempo så det gikk kjempebra. Gikk den runden igjen her om dagen og selvom det var bekmørkt koste hundene seg. Mvh Linda P.S: Bra trening for oss også :rolleyes2:
Blondiemamma Skrevet 6. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2008 Men på Oraugrunden så kommer det vel både biler og travhester i full fart.. Er det ikke litt skummelt å slippe en hel bunsj da a? Er det ikke bedre å ta den andre lange runden som går på baksiden av søpplefyllinga?
Linda Kristin Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Helt det samme for meg. Har ikke opplevd at det kommer hester, men et par biler har jeg sett. Var ikke så mange da vi gikk der, men det kan jo komme. Mvh Linda
Gina&Corin Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Samme for meg hvem runde vi går.. Trenger ikke å hundene løse hele tiden. Går gjerne en lang tur med hundene i bånd jeg..
Gina&Corin Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Passer det for noen nå på søndag 9/11 da?
Linda Kristin Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Jeg har ikke mulighet nå til søndag. Må desverre være hjemme og ordne i akvariene og venter flere kjøpere den dagen. Mvh Linda
Gina&Corin Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Ok, en dag det passer best for deg/dere el?
Maren Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 meg passer det ikke for heller, for ingen med bil er hjemme før sent den dagen, og går nesten ingen busser forbi der jeg bor
armagnac Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 er fra sjetve så når valpen min kommer i februar blir vi gjerne med på tur ikke lange biten fra sjetve til askim blir fint og sosialt både for hund og folk
Blondiemamma Skrevet 30. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 er fra sjetve så når valpen min kommer i februar blir vi gjerne med på tur ikke lange biten fra sjetve til askim blir fint og sosialt både for hund og folk Nei det er ikke lange biten. Kjempekoselig om du henger deg på
tm100021 Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 Vi må nesten få til et treff snart
icebluelagoon Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Noen som er interessert i å treffes snart? Bor riktignok et stykke unna Askim (Skjeberg, Sarpsborg), men det går da busser
Blondiemamma Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Jeg og Blondie stiller opp
Linda Kristin Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Jeg og Cesar stiller opp. Jeg er nå fit for fight etter op så jeg går gjerne flere turer. Tok oraugrunden her om dagen og det føltes flott! Ellers pleier jeg og mamma å gå runden om skolen, den du viste Blondiemamma, nesten hver dag på kveld så det blir mye trim om dagen. Just say when. Mvh Linda
Blondiemamma Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Jeg og Cesar stiller opp. Jeg er nå fit for fight etter op så jeg går gjerne flere turer. Tok oraugrunden her om dagen og det føltes flott! Ellers pleier jeg og mamma å gå runden om skolen, den du viste Blondiemamma, nesten hver dag på kveld så det blir mye trim om dagen. Just say when. Mvh Linda Så bra.. Gratulerer med vel overstått opperasjon. Jeg og Rita går den runden flere ganger i uka. Vi går også på kveldstid, så det er bare å sende en pm eller en sms hvis dere vil gå sammen en dag..
Linda Kristin Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Jeg kommer til å gå "skolerunden" idag klokken 20.00. Hvis noen vil følge så er jeg på askim vgs ca klokken 20.00. Mvh Linda
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar