Linda Kristin Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Neste møtet blir til onsdag klokken 19.00 Gleder oss.
Linda Kristin Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Kjedelig da, men da må du komme på neste. Blir sikkert ikke lenge til vet du. Mvh Linda
Maren Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 mamma nevnte i dag i bilen at vi gjerne kunne ha treff hjemme hos oss...
Linda Kristin Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Så koselig.. Det er jo noe vi kan prøve å få til vet du. Mvh Linda
Maren Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 jeg vet det er langt uti ingenmannsland, men ingen traffikk i det hele tatt nesten, og vi kan jo kjøre fra askim sammen, så ingen kjører seg bort
Linda Kristin Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Jep, jeg er med. Får se hva de andre sier. Og sette en dato når vi ser hvor mange som vil være med. Mvh Linda
Maren Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 kanskje vi kan grille hjemme hos meg, vi har en kjempe fin grillplass med benker å sitte på
Maren Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 hvis det er greit for dere, kan vi jo kanskje ta et helge treff ute hos meg en av de nærmeste helgene
Linda Kristin Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Hørtes bra ut for meg. Er med jeg så lenge jeg har bil. Sambo skal på jakt en av helgene, men skal si ifra når det er. Mvh Linda
Maren Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 går an å sitte på med andre også da... så kan vi jo grille litt sammen også... dere som har barn kan jo sikkert ta med dem hvis mamma mener det er greit
Linda Kristin Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 går an å sitte på med andre også da... så kan vi jo grille litt sammen også... dere som har barn kan jo sikkert ta med dem hvis mamma mener det er greit Jepp, jepp, kan alltids sitte på med noen, men jeg orker ikke ha med ungene. Har nok med bikkja..hehe.. Men vi finner alltids en dato. Grilling er moro. mvh Linda
Maren Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 grilling er kjempe koselig... men jeg spør mamma om det med å ta med unger jeg, broren min vil nok sette pris på det
Maren Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 mamma sa at de som vil gjerne må ta med barna sine, jeg har en bror på 5 år som gjerne vil leke med noen på sin alder
Linda Kristin Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Oki. Det er moro. Mvh Linda
tm100021 Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Gleder meg til treffet på onsdag ! Så ut som om at dere hadde det koselig
Linda Kristin Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Gleder meg til treffet på onsdag ! Så ut som om at dere hadde det koselig Jepp, det var koselig. Gleder meg jeg også. Håper bare været ikke er som idag. Blåser småtatre idag jo. Måtte nesten bokstavlig dra Cesar ut på tur. Han så på meg og spurte med bedende øyne og han ikke kunne få tisse på gulvet inne isteden. Mvh Linda
Gina&Corin Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Jepp, det var koselig. Gleder meg jeg også. Håper bare været ikke er som idag. Blåser småtatre idag jo. Måtte nesten bokstavlig dra Cesar ut på tur. Han så på meg og spurte med bedende øyne og han ikke kunne få tisse på gulvet inne isteden. Mvh Linda Samme her Blondiemamma var innom meg i sta og vi sa det samme og håper været IKKE blir slik som i dag på onsdag Hyggelig at du kommer Lill Det var så koselig i går og flott vær Håper din mor og Ozzy kommer på onsdag også Linda
Maren Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 frida har heller ikke hatt så veldig lyst til å gå ut i dag
Maren Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 men hvilken helg er neste helgetreff da??
tm100021 Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Jepp, det var koselig. Gleder meg jeg også. Håper bare været ikke er som idag. Blåser småtatre idag jo. Måtte nesten bokstavlig dra Cesar ut på tur. Han så på meg og spurte med bedende øyne og han ikke kunne få tisse på gulvet inne isteden. Mvh Linda Samme her Blondiemamma var innom meg i sta og vi sa det samme og håper været IKKE blir slik som i dag på onsdag Hyggelig at du kommer Lill Det var så koselig i går og flott vær Håper din mor og Ozzy kommer på onsdag også Linda frida har heller ikke hatt så veldig lyst til å gå ut i dag Bare meg som har hund som driter i regn ? Var på valpekurs idag og regn og vind dreit hun i, å trene var kulere tenk ! (Om bare jeg hadde vært sånn:P) men hvilken helg er neste helgetreff da?? Jeg kan ikke til helgen, men er ellers med
Maren Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 hva med å ta det neste helg igjen da, ikke denne men den etter??
tm100021 Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Får meg passer det, eneste frihelgen jeg har i November. (Jeg er ikke helt sikker på at det ikke er noe da altså, så ikke skyt meg om jeg må på utstilling da, men tror ikke det er noe.)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar