Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha en banner kanskje?

Aussieglis

Recommended Posts

Hei kunne du tenke deg å lage en til meg? Bruk gjerne bildet på linken fra presangtasjons siden min under her: http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=33502

Klarer du å lage en banner med bildene slik at de ser ut som polaroid-bilder? Slik som på banneren på hjemmesiden min www.charmy.moo.no Om du ikke kan det så gjør det ikke noe.

Du kan gjerne skrive navnet på hjemmesiden på banneren: Charmy.moo.no,fint med skygge på skriften.

FARGEVALG: Helst i svart,lilla,grått & hvitt.

Om du gidder er du en engel. :) På forhånd takk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne lage eit til meg der det står "Venter på kvalp" eller "Kvalp underveis!" :P Kanskje i brunt/oransje/rødt? Litt toller-farge aktig for å minne om toller? Berre om du gidde da, ingen fare! :lol: Men det er kanskje litt teit å ha banner med Tapper på når eg ikkje har han lengre ... men det er så fiint! :no: Kan kanskje ta eit bilde fra bloggen min med tollerkvalp på :angry: Her er link: Bilder av kvalpane :no:

Eller dette grafikk-bildet, men veit ikkje heilt om eg har lov til å ta det såå.. Men er er i alle fall link: Grafikkbilete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også interissert, hvis du har tid.. :lol:

TurmedAikaogMagnus021.jpg

Kan du bruke dette?

Eller dette?

_DSC0166.jpg

Det skal stå: Maja

- Tibetansk Spaniel

:angry:

EDIT: Oj, de ble litt store..... Skal jeg fikse de mindre?

EDIT EDIT: Glemte å skrive litt om hvordan jeg ville ha det :P..

Så nøytralt og lett som mulig.. Teksten må vises godt. Ikke noe rosa, helst bare naturlige farger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne straks! Så fine bilder dere kom med, gleder meg til å begynne faktisk! :angry:

Må bare spørre for å være sikker - dere vil ha sånne små bannere som man kan bruke i signaturen? Hehe, noen som kunne gitt meg maksmålene på hva de kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne straks! Så fine bilder dere kom med, gleder meg til å begynne faktisk! :angry:

Må bare spørre for å være sikker - dere vil ha sånne små bannere som man kan bruke i signaturen? Hehe, noen som kunne gitt meg maksmålene på hva de kan være?

Maksstørrelse for signatur her inne er 300x60 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Ja, sånne småe til å ha i signaturen vil iallefall jeg ha.. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra retningslinjene:

§2.1

Maksimal størrelse for signaturer er 3 linjer med normal tekststørrelse. Blanke linjer teller også som en linje. Eventuelle lenker i signaturen skal være til personlige sider eller sider av allmenn interesse. Annonselenker og rekrutteringslenker er ikke tillatt. Grafikk i signaturene kan benyttes, men da kan du kun ha en linje tekst i tillegg. En grafikksignatur kan maks være 30kb og 300x60px. Animasjoner ikke tillatt.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget noen, må ta de andre senere idag! Sorry for treigheten min :rolleyes:

Charmy og isabell: Jeg fikk utrolig dårlig plass til å lage polaroid-bilder på en banner til hundesonen, er det noe annet du "ønsker deg" ? :lol:

Så flink som du er... gleder meg.. :lol:

Jeg kunne tenke meg noe alla det du laget til maja/tibetanske spanielen sin med sånn utklippet bilde av annsiktet på min hund også. Også grått og lilla. Gjerne skriv Hjemmeside adressen med skygge og om du får plass ha japansk spisshund under. og en svart kant rundt hele banneren til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Å de vr nydelige, kunne også tenkt meg noen nye, skrifttype og slikt er ikke så viktig. Men gjerne om det hadde stått Vesla på det. Vanlig størrelse på banneret altså ca. 3 linjer.

Takk på forhånd.

Bilder er på hjemmesiden. Har lite utvalg ellers uansett da manger har dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Jeg ønsker meg banner og buttons.... På banneret skal det stå Blue, en korthåret bordercollie. Lag med flere bakgrunner er du snill.... (blå, grønn, naturfarger...)

Ellers ønsker jeg meg buttons til hjemmesida mi; http://bluebc.piczo.com

Sånn som jeg kan ha stående innhold, bilder, gjestebok osv på..... Er HELT grønn på å lage hjemmeside, så trenger litt hjelp... NOEN????? :rolleyes:

Bilder til buttons og banner finner du her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...