magicka Skrevet 7. April 2008 Rapporter Skrevet 7. April 2008 I helgen får jeg prøvevisitt av Lucas, en nyydelig shih tzu-hann på snart 4 år. :ahappy Skal ha han i helgen og ser hvordan det går, om alt går vel og jeg er fornøyd blir han min nye hund Ha drømt om Shih tzu i snart 6 år. Trodde aldri jeg skulle finne en omplasseringshund av den rasen jeg ville ha mest Han skal omplasseres fordi eier har baby nummer 2 på vei og for lite tid, og fordi han ikke liker å bo i blokk. Alderen er perfekt, vil ikke ha valp nå da det kræsjer med jobb, og ville ha en hann også. Nå blir det ikke det navnet jeg ville ha, men er godt fornøyd med navnet Lucas Skal ta bilder så det lukter svidd, bare så dere er advart *Glede seg!*
SoppenCamilla Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Gratulerer! Det er så gøy når alt klaffer sånn, var samme greia da jeg fikk Baghera.
netteliten Skrevet 9. April 2008 Rapporter Skrevet 9. April 2008 Mamma har to søte hårtroll av shitzu, herlig rase med masse personlighet!
Linn Renate Skrevet 9. April 2008 Rapporter Skrevet 9. April 2008 Så gøy at det blir flere shih tzu eiere her inne. Har selv to tisper... Håper du blir fornøyd med han, det er en hærlig rase!!
Huldra Skrevet 10. April 2008 Rapporter Skrevet 10. April 2008 Gratulere, håper det klaffer, da! Og du, du kan jo alltids "døpe" han om.. Er flere som gjør det med omplasseringshunder, vettu! :angry:
shatique Skrevet 10. April 2008 Rapporter Skrevet 10. April 2008 Gratulerer,håper at det vil gå helt bra & at du får en venn for livet.
ingervildesaua Skrevet 10. April 2008 Rapporter Skrevet 10. April 2008 Så utrolig kjekt! Gratulerer da og lykke til :angry:
millis Skrevet 14. April 2008 Rapporter Skrevet 14. April 2008 Så morro, gratulerer så mye Har blanding med det i jeg, men han ligner jo ikke i det heletatt da Jeg vil se bilder jeg *hinte,hinte*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar