Car00line Skrevet 13. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Var på hytten i helgen med typen min og Keela Hun er blitt så stor! Og er helt i 100 24/7.
Car00line Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Fler bilder av jenta mi som er 12 uker i morgen (Ja, jeg elsker å ta bilder ) Hun er meget søt Hihi
Car00line Skrevet 20. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mai 2008 Hun nærmer seg 13 uker¨nå Bilder som ble tatt idag Etter valpekurset Keela <3 (og meg) Oss igjen
Gjest Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Skrevet 21. Mai 2008 nawwww, skikkelig spisshund! (Skikkelig bamse, med andre ord.) <3
Car00line Skrevet 27. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2008 Hihi, ja <3 Keela møter et pinnsvin for første gang *skummelt* ^^ Keela, Ciara og Piggy
Car00line Skrevet 11. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2008 Nå har bollå mi blitt over 15 uker Så har jeg også fått stamtavlen min nå, og cd med valpebilder fra kennelen Så her er en smak på den: Har flere på hjemmesiden min! Så må eg bare legga ut detta! måtte redda "Speedy", som hadde satt deg fast mellom et gjerde og en mur Keela <3 15 uker Jeg kan sitte pent jeg. Var jeg fisefin nå? Sitte pent! Hey, pinne va godt jo! Baah, om eg gir deg den pinnen! Slik ser hun ut under, svart og hvit. Så det var min spam fra denne gang
Aina&Kaizer Skrevet 14. Juni 2008 Rapporter Skrevet 14. Juni 2008 Ser ut som hun vokser fort. Blir bare søtere og søtere jo.
Car00line Skrevet 16. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 Tusen takk Nå har hun fått ny blogg http://keelas.blogspot.com/ :angry: Å hjemmesiden er oppdatert også^^
Car00line Skrevet 19. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2008 Nå på søndag blir Keela 4 mnd Tiden har gått utrolig fort, og jeg er blitt ubeskrivelig glad i henne! Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte henne og til nå har hele valpetiden vært super Til nå syns jeg ikke det er noe særlig stress Vakre hunden min <3 Blinkskudd <3 Hehe^^ Er ikke en liten ulldott lenger Ser ut som en liten hundevalp nå <3
Car00line Skrevet 26. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2008 Har vært på tur idag med Inger Vilde, Tia, Arwen, Ane og Kaisa. Så da måtte jeg legge ut noen bilder^^ Så er det flere bilder på hjemmesiden min
Djervekvinnen Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Skrevet 26. Juni 2008 Så koselige bilder! Lapphund er kjempesøte hunder
PsychoLynx Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Skrevet 26. Juni 2008 Er ikke en liten ulldott lenger Ser ut som en liten hundevalp nå <3 hehe ja der sa du det! Som mindre så er det jo faktisk bare noen ulldotter!
Car00line Skrevet 2. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2008 Prinsessen min har vokst Jeg har jo jobbet lenge nå og bodd i Stavanger. Og igår kom lillesøsteren min med Keela, og vi bor nå i tante sin leilighet, siden hun skulle reise. Så nå har jeg det helt perfekt Keela ligger på gulvet med et ben, og mister tenner i hytt og pine Hun er blitt mye større og blitt mye svartere i pelsen nå Hihi^^ Søta mi <3 Og slik er fargen blitt på ryggen nu. Keela og Aron Grr^^ Keela er nå 5 mnd <3 Og alt går veldig strålendes
Gjest Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Oi hun har virkelig fått seg markeringer i gråtonen nå! Skikkelig maske og greier, så flott! Også er ørene så søte De er liksom så avrundet i forhold til andre jeg har sett. Det bamseuttrykket!
LindaM Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 NYDELIG! :happy: Skal gjøre alt jeg kan for å komme til drammen på lapphund utstillingen Så skal jeg prøve å se etter dere
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar