Gå til innhold
Hundesonen.no

Vom og Hundemat

MonicaT

Recommended Posts

Hmm, intr spørsmål.. Slenger meg litt på denne her. Selv om jeg selv tenker litt sånn at "hallo! Det er BIKKJEmat vi snakker om! Dyr som er laget for å ete åtsel... de tåler mat som har ligget i frysern i årevis"... Men, jeg VET jo ikke :no:

Men den første vom og hundematen som Bridie fikk her, hadde vel ligget i fryser her i 2 år når Bridie kom i hus... Og hu spiste vel av den de første 3 mnd...

Jeg kjøper aldri mindre enn 80 kg når jeg reiser til Magne for å handle, og nå er det et år siden jeg var der og enda har jeg vel 40 kg igjen tror jeg...

Jeg gir jo bikkja gammel elgebiff som mamma har funnet igjen i frysern sin som har ligget der i 4-5 år, så... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ingen holdbarhet på pakken / pølsene da?

Har bagynt med VH for snart 2 uker siden, og må ærlig innrømme at jeg ikke har reflektert over holdbarheten. :no:

Nå kjøper jeg bare disse kilospølsene, og kun 20 kg i gangen til 2 hunder.

Så det er vel ingen overhengende fare for at de skal gå ut på dato.

Jeg har til nå gitt halvt VH og halvt vanlig bløtet tørrfor.

Men nå har det blitt sånn at ene hunden ikke vil spise kvelds, altså tørrforet...

Før jeg begynte med VH spiste han det med god apetitt, nå synes han tydeligvis ikke det er bra nok lengre...

Mulig jeg bare må kapitulere, fore fullt på VH.

Men hva når man skal reise bort?

Greit for en helg liksom, men vi skal være 3-4 uker borte på ferie til sommeren.

Kan jo ikke akkurat taue med oss frysern full av VH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Alle V&H produktene har holdbarhetsdato. Både 1/2 kgs pølser, 1 kgs pølser, 5 kgs "blokk" og 20 kgs blokk er merket med holdbarhetsdato. 1 år fra produksjonsdag. Så siste levering vi mottok er holdbar til mars 09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...