xxx12345 Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Tenker dere å gå lang tur eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Tenker dere å gå lang tur eller? 1-2 timer ca...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Så lenge holder nok ikke lillemor følge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Så, hva blir det til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Vi går oppi Estenstadmarka og møtes klokken 12.00 på Bekken parkeringsplass. De som vil være med, slenger seg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Æsh, blitt sjuk, så kan ikke bli med på nå tur nå i helgen jeg Fått beskjed om å holde meg i ro for å bli frisk Litt dumt siden det er i estenstad marka da .. Når blir det tur i estenstad marka neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Jeg kan ikke i morgen; skal jobbe fra 12 til 20. Men kan gjerne prøve å komme meg med på hundetreff! Det er vel på Rotvoll ja, halv sju tirsdager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Kan du ikke ta med deg lillesnups da Huldra. Isåfall skal jeg stresse meg avgårde jeg også hvis jeg får det til, men lillemor her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 20. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 ble det tur på dere folkens? jeg gleder meg til tirsdag jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 ble det tur på dere folkens? jeg gleder meg til tirsdag jeg nå. Jada. Blir artig å møte dere på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 20. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Herlig. Ble dere mannge? Gleder meg til å møte dere jeg ogå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Herlig. Ble dere mannge? Gleder meg til å møte dere jeg ogå Vi var tre mennesker + tre hunder; meg, Christine og Malin og Tinka, Milo og Vegas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 20. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 hm...det var jo ikke mange. vi fprøve igjen senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 ble det tur på dere folkens? jeg gleder meg til tirsdag jeg nå. Jeg kan ikke på tirsdag jeg nå.. Skal i bursdag.. Og jeg som hadde gledet meg til å treffe dere! (siklet litt etter Bajas når han var inne til omplassering til Charlottes.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 21. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Jeg kan ikke på tirsdag jeg nå.. Skal i bursdag.. Og jeg som hadde gledet meg til å treffe dere! (siklet litt etter Bajas når han var inne til omplassering til Charlottes.. ) han var jo ikke der så lenge. Var ikke mer enn et par dager før jeg fikk panikk og måtte si at han skulle ingen plass for han er MIN.......hehe. Har hatt ham siden han var 6 uker jeg. Nydelige duttebassen min. Han er verdens beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 han var jo ikke der så lenge. Var ikke mer enn et par dager før jeg fikk panikk og måtte si at han skulle ingen plass for han er MIN.......hehe. Har hatt ham siden han var 6 uker jeg. Nydelige duttebassen min. Han er verdens beste. Mmm , han er nydelig.. Men kunne uansett ikke hatt han sammen med lille Maja.. Men til topicen igjen: kan du ikke komme neste tirsdag på rotvoll også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 21. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Mmm , han er nydelig.. Men kunne uansett ikke hatt han sammen med lille Maja.. Men til topicen igjen: kan du ikke komme neste tirsdag på rotvoll også da? Det vet jeg ikke enda. Jeg garanterer at du kunne hatt ham sammen med lille Maja , for Bajas er så snill med alle.Legger seg ned for å leke med små hunder og bitte små valper.Vi har en liten j.r.t som nabo,den er 3 mnd og veldig liten.Bajas er utrolig forsiktig og vil helst bære den rundt i nakkeskinnet som en valpemor.Valpen henger i ørene og i leppa til Bajas uten at han reagerer i det hele tatt...hehe...såååå søt vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Det vet jeg ikke enda. Jeg garanterer at du kunne hatt ham sammen med lille Maja , for Bajas er så snill med alle.Legger seg ned for å leke med små hunder og bitte små valper.Vi har en liten j.r.t som nabo,den er 3 mnd og veldig liten.Bajas er utrolig forsiktig og vil helst bære den rundt i nakkeskinnet som en valpemor.Valpen henger i ørene og i leppa til Bajas uten at han reagerer i det hele tatt...hehe...såååå søt vettu. Herlig! Gleder meg til de møtes en eller annen gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Trooor vi kommer på hundetreff i dag, men må se an Tulla litt. Hun hadde en rævva dag i går og var skikkelig sur og gretten, muligens fordi øreproblem har dukket opp igjen som følge av homeopatibehandling.. Ikke helt sikker, men skal se hvordan hun er i dag, og hvis hun virker OK kommer vi. Aynï skal få ligge i bilen tror jeg, hun går ikke så veldig fort akkurat..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Troor kanskje jeg kommer i dag. Får se an formen utover kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 22. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Det blir jo nydelig turvær i kveld. blir morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Har sikkelig lyst til å bli med i kveld jeg også, siden det er så fint vær! *missunlig!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. April 2008 Rapporter Share Skrevet 23. April 2008 Noen som blir med på tur på førstkommende lørdag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 23. April 2008 Rapporter Share Skrevet 23. April 2008 Noen som blir med på tur på førstkommende lørdag ? Mulig Hvor hadde du tenkt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. April 2008 Rapporter Share Skrevet 23. April 2008 Jeg vet ikke helt. Iallefall en plass hvor vi ikke møter på så altfor mange. Estenstadmarka kunne jo vært en mulighet igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar