-Vilde- Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Heisann. Jeg føler at det er veeeldig lenge siden vi hadde et Oslo-treff (men det er det antagelivis ikke ) Siden vi Oslo-folk aaaldri greier å bestemme oss for tid å sted foreslår jeg: - Tur i Mærradalen 19./20. april - Agility/lydighets trening i Frognerparken 19./20. april Tenker spreke soniser kommer seg opp tidlig i helgene, og er supermorgenfriske Så kanskje rundt 11.00-13.00? Who's in?
turbogutten Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 ååå jeg vil, men er desverre på ag kurs da Men blir gjerne med en annen gang da spesielt på ag trening
Miriam Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Jeg, Josie og Lilla har lyst til å være med, men jeg må se det an litt i fht vaksinering o.l...
-Vilde- Skrevet 3. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2008 Jeg, Josie og Lilla har lyst til å være med, men jeg må se det an litt i fht vaksinering o.l... Lille Lilla Men trening eller tur?
karianne1601 Skrevet 4. April 2008 Rapporter Skrevet 4. April 2008 God sjans for at Rambo og jeg er med!
Peers Skrevet 4. April 2008 Rapporter Skrevet 4. April 2008 Både tur og trening er greit for vår del, men om det blir trening tar jeg bare med Norma. Derfor stemmer jeg kanskje for tur, sånn at begge får være med
-Vilde- Skrevet 7. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2008 Skal vi si tur i Mærradalen lørdag den 19. april klokka 12.00? Passer det for alle?
Peers Skrevet 7. April 2008 Rapporter Skrevet 7. April 2008 Det passer for oss i hvert fall Med mindre jeg har glemt noe jeg skal igjen *flir*
Maria Skrevet 7. April 2008 Rapporter Skrevet 7. April 2008 Crap... Skal på agilitykurs den dagen! Jeg vil også knipe Lillabebis!
Miriam Skrevet 7. April 2008 Rapporter Skrevet 7. April 2008 Jeg får se om vi kommer, vet mer i morgen Og Maria, du kan få komme til Oslo og knipe på Lilladamen anytime!
tm100021 Skrevet 7. April 2008 Rapporter Skrevet 7. April 2008 Typisk... Jeg skal på handlerkurs-dag den dagen!
-Vilde- Skrevet 8. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2008 Hvis det er fler som kan den søndag 20. kan vi evnt. ta det da? Hvis det passer for flere?
Hanne Marit Skrevet 9. April 2008 Rapporter Skrevet 9. April 2008 Vi kan også tenke oss å være med! for oss passer det bra begge dager, men best på lørdag! =) Frognerparken er full(!) på søndager, så jeg vil ikke anbefale å gå dit da, men mærradalen er jo som regel ganske tom etter min erfaring, så jeg stemmer for tur!
ida Skrevet 12. April 2008 Rapporter Skrevet 12. April 2008 Hva skjer`a? EDIT: Neste helg var det, ja... :blush:
Nordrealice Skrevet 15. April 2008 Rapporter Skrevet 15. April 2008 Lørdag passer bra for oss. Skal vi møtes på Hovseter?
-Vilde- Skrevet 16. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2008 Lørdag passer bra for oss. Skal vi møtes på Hovseter? Hovseter? Skulle vi ikke til Mærradalen? Er det det samme? Men skal vi si lørdag da? Klokka 12.00?
Lilla Skrevet 16. April 2008 Rapporter Skrevet 16. April 2008 Hei folkens, hvor er disse stedene? Eller var det et og samme sted? Jeg kan kanskje være med:)
M.J Skrevet 16. April 2008 Rapporter Skrevet 16. April 2008 Hovseter? Skulle vi ikke til Mærradalen? Er det det samme? Men skal vi si lørdag da? Klokka 12.00? Hovseter er vel øverst i/ved Mærradalen hvis jeg ikke tar helt feil? Kart: http://www.gulesider.no/kart/map.c?q=m%E6r...d=a_10000556294
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar