ida Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Nå har det skjedd likevel! Norma og Scilos lekte sammen i går og plutselig hang de sammen. Nå regner vi med at Norma er drektig. Dyrlegen sa at kastraksjonen ikke alltid er 100% til å stole på og at vi nå høyst sannsynlig får en farskapssak på nakken. Dette er ganske fortvilende, Normas unge alder tatt i betraktning, men Anette og jeg er enige om at abort ikke kommer på tale, siden vi begge er sterke motstandere av avbrutt svangerskap. Det vil sikkert gå bra alt sammen, så vi får bare håpe på at kullet ikke blir så stort.
SoppenCamilla Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Yeah right Dårlig spøk! Haha, enig, jeg bare syns ikke jeg skulle ødelegge det så tidlig, så jeg plaga ho på msn istedet. Men nå som det er sagt...
Margrete Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Yeah right Dårlig spøk! Haha, enig, jeg bare syns ikke jeg skulle ødelegge det så tidlig, så jeg plaga ho på msn istedet. Men nå som det er sagt... Ja nå er det mye dårlig ute å går altså!
helenehelgesen Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Går det ann å få holdt av en valp eller?
ida Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2008 Går det ann å få holdt av en valp eller? Anette og jeg driver å planlegger oppdrett av sprankere, så om ikke dette kullet så kanskje neste.
Mirai Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Haha, den var jo ikke halvveis dårlig engang
Kristiin Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Scilos er jo dritt söt, så vis det har vært valper har de sikkert blitt kjempe søte:P
-Vilde- Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Haha Den var jo ikke rent dårlig den da.
molly Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Jeg vil ha, jeg vil ha!! En gutt og en jente....
PsychoLynx Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 hehe, skjønte den bare ved å lese overskrifta jo!
Line_ Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Mange som plutselig blir drektige og gravide her nå ja
tm100021 Skrevet 6. April 2008 Rapporter Skrevet 6. April 2008 Hvordan går det med Norma? Noe mer oppdateringer? Hørte hun ble BIR BIG 3 på utstilling... Stakkars, en kommende stjerne, mor så tidlig. *knis*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar