Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Stavanger

Scarlet

Recommended Posts

Her er noen få bilder fra utstillingen idag. Sender mer imorgen. Trine har vært vår pressefotograf idag :P Hun gjorde en glimrende jobb.

Først et bilde av Silje og Enya. De ble nr. 2 og fikk HP :D

NKK011.JPG

Selv var jeg ikke så heldig idag. Jeg og Coca ble nr. 3, men vi fikk ikke HP. Coca viste seg på ingen måte fra sin beste side idag ;) , men hun er jo drektig på sin 4. uke :P

NKK039.JPG

Litt trening på fokus oppe på bordet før vi går inn i ringen ;) . Kontakten er det ingenting å si på. Den er der :P

NKK069.JPG

Diego til Trine var også med :D Som dere ser så er han allerede godt igang til å bli flink i ringen ;)

Meeeen, når man er liten blir man jo fort trøtt. ;)

NKK071.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine bildene :D Trine var flink fotograf!

Kan dere legge merke til hvor fint Enya står (den jeg handler) i forhold til klassevinneren (tricoloren)!! :D

Benedicte (handler91) så jo Mala når hun sto i graden hun! Så hun har sett hele gjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine bildene :D Trine var flink fotograf!

Kan dere legge merke til hvor fint Enya står (den jeg handler) i forhold til klassevinneren (tricoloren)!! ;)

Benedicte (handler91) så jo Mala når hun sto i graden hun! Så hun har sett hele gjengen ;)

Superdupert bra av deg, spesielt når man tenker på at han som handler Tricolouren er en av Norges beste sheltiehandlere ;) Hmmmm, kanskje vi skulle sette dette bildet inn i annonsen vår i neste blad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdupert bra av deg, spesielt når man tenker på at han som handler Tricolouren er en av Norges beste sheltiehandlere :P Hmmmm, kanskje vi skulle sette dette bildet inn i annonsen vår i neste blad :D

;);) JA!! vil ha det i annonsen neste gang ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D Jeg gikk med en newfoundlandshund fra kennel Hjerteknusern og vi ble nr 4 i junior handlingen ;)

Stilte også en newfoundlandstispe i eksteriør. Ble 1AUK og HP på henne ;)

Wow!! så bra da!! :P Lykke til i morgen og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke der er da! :D kjempefine bilder!

blir alltid like imponert når jeg ser folk i rullestol handle hunder, det er så utrolig tøft gjort av dem! :D hun i rullestolen på det ene bildet, trur jeg var på hundefestivalen også, men det kan selfølgeli ha vært noen andre..

kjempebra innsats folkens! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke der er da! :) kjempefine bilder!

blir alltid like imponert når jeg ser folk i rullestol handle hunder, det er så utrolig tøft gjort av dem! :) hun i rullestolen på det ene bildet, trur jeg var på hundefestivalen også, men det kan selfølgeli ha vært noen andre..

kjempebra innsats folkens! :P

Hun i rullestolen heter Elvy Simonsen og har handlet sheltier i en årrekke. Hun har ikke alltid vært i rullestol. Hun er utrolig dyktig til å få kontakt med hundene sine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en del bilder tatt på utstillingen på Sandnes idag :) Første bildene viser bedømming av Leah på bord, så plassering i aldersgruppe (vi ble nr. 2 hun som står foran meg på bildet ble nr. 4). De neste bildene er av Enya :) Så ble det ikke så mange fler bilder, rett og slett fordi batteriet på apparatet ble flatt :P

Collie1.jpg

Collie2.jpg

Collie5.jpg

Collie6.jpg

Collie7.jpg

Collie8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...