HildeM Skrevet 26. April 2008 Rapporter Share Skrevet 26. April 2008 Så nyyydelig Var en aussie på ag. kurs idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. April 2008 Rapporter Share Skrevet 26. April 2008 Åååh valpesjuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 26. April 2008 Rapporter Share Skrevet 26. April 2008 Gratulerer så mye IW, en vakker lita frøken som det skal bli spennende å følge videre Jeg liker å hente navn fra sanger, her er mine forslag : Ring my bell Race against myself Rain your love down Raise the roof Release me Relight My Fire Reservoir Dogs Refuse To Dance Reasons to Be Beautiful Rebel With A Reason Review My Kisses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Aww Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Grattis så mye kjempe herlig valpen din var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Jeg likte veldig godt Jane's forslag; Rebel With A Reason Ellers er jo Right On også et godt forslag. Hva med Runaway? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Jeg likte veldig godt Jane's forslag; Rebel With A Reason Ellers er jo Right On også et godt forslag. Hva med Runaway? Helt enig med Jane og Showtime.. rebel With a reason. Det er da en aussie du skal ha deg!! Bridie heter "Better Behave Bridie" og det kunne ikke passet bedre! Har tilogmed bestilt leiebånd med det på til henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Gratulerer kjempe Fin blumerle altså lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Jeg stemmer også for Rebel With a Reson.... Det passer da perfekt til en aussie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Grattis, nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Rebel With a Reason er kult, men jeg ønsker meg ikke "bøllenavn" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Så skjønn! Gratulerer, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Fortsatt like søt Noen forslag: Right Where It Belongs Rape Me Rebell Yell Ring Of Fire Run To The Hills Running Up That Hill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Royal Blue/Blu Siden hun er blue merle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Og du og du så søøøt! Også sååå chubby! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Roleplayer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 Ramona den andre...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kohe Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Helt enormt nydelig valp, de blå øynene var jo så fine! Jeg digger aussier... Grattis med valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Rape Me WTF?? Bruker du Roleplayer burde du ha med "of D&D" på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 WTF?? Oida, tenkte ikke helt på betydningen av ordet der nei det skulle tatt seg ut liksom. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 WTF?? Bruker du Roleplayer burde du ha med "of D&D" på slutten. Ke? :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Ke? :closedeyes: Hvis du ikke skjønte den får du ikke lov til å bruke navnet Roleplayer! Blasfemi! Roll the Dice da? Litt i samme gaten i min bok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Fortsatt like søt Noen forslag: Right Where It Belongs Rape Me Rebell Yell Ring Of Fire Run To The Hills Running Up That Hill Huh? Roaring Blue EDIT: Det hadde visst blitt påpekt alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar