Carina Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Joda, hun laget tråden sin 00:25 - 01.04.2008 Det er nesten litt påfallende at tråden ble startet 25 minutter over midnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Pff, tro hva dere vil Jeg vet alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Hmm det var rart hos meg står det at innlegget ble laget i går 22.25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Hmm det var rart hos meg står det at innlegget ble laget i går 22.25 Her også, MEN vi har kanskje ikke stilt klokken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Her også, MEN vi har kanskje ikke stilt klokken? Hehe vi er kanskje ekstra treige da siden vi henger 2 timer etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer med snart ny valp Spent på rasevalg her *Nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Hehe vi er kanskje ekstra treige da siden vi henger 2 timer etter Så da er det litt sånn: Hvem vet?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Når depositumet er betalt Vil være på den 100% sikre siden! Så det blir bittelitt til enda. Ja, det skjønner jeg godt. Det blir spennende, og jeg gleder meg til å se masse fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Njaa... skeptisk! Skikkelig dårlig unnskyldning dette med depositumet i alle fall (heter det virkelig det??) (Men hvis det virkelig blir valp, så tipper jeg aussie!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne-pia Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer Syns Siri var ett søtt navn jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Kult, grattis! Men er bebisen født enda eller bare planlagt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Selv ser jeg lett for meg en liten (PIIIIP)valp ved navn Siri. Og ja, Julie, du kan vel fortelle om valpen er født eller ei iallefall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Er ikke så vanskelig å finne ut den rasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jeg har rett og slett en mistanke om at IW tuller med oss jeg.... 1.april og slikt vet dere Nope, jeg tenkte på det idag faktisk, at det kanskje kunne komme spørsmål om det Har aldri vært noe flink på aprilspøker, men dette hadde jo vært en skikkelig bra en. Njaa... skeptisk! Skikkelig dårlig unnskyldning dette med depositumet i alle fall (heter det virkelig det??) Ja, skal betale depositum, en trygghet for både oppdretter og meg. Kult, grattis! Men er bebisen født enda eller bare planlagt...? Den er født, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Tipper på en Aussie fra samme opdretter som Lille my. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Tipper på en Aussie fra samme opdretter som Lille my. HEHE Må skuffe deg der, min oppdretter har ikke noe aussiekull til sommeren desverre Og siste tispa i kullet til My ble akkurat solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 HEHE Må skuffe deg der, min oppdretter har ikke noe aussiekull til sommeren desverre Og siste tispa i kullet til My ble akkurat solgt! Hmm ;/ Jaja. Tipper fortsatt på en Aussie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Den er født, ja Kult, kan du si farge da....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Okei da, jeg skal sprekke Det er en aussie! Blue merle bi, altså blue merle uten det brune så kun blå og svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Okei da, jeg skal sprekke Det er en aussie! Blue merle bi, altså blue merle uten det brune så kun blå og svart.. Ikke et døgn engang, så sprakk du - haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Kult grattis! Sa jo det var en Aussie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Vanskelig å holde seg når man gleder seg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Okei da, jeg skal sprekke Det er en aussie! Blue merle bi, altså blue merle uten det brune så kun blå og svart.. Ååå! Endelig! Også aussie da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Ikke et døgn engang, så sprakk du - haha! *fniiiiiis* GUD som jeg gleder meg til bilder! Blue merle aussier uten tan er ikke det man ser mest av! Vedder på at hun er kjempe snusk! EDIT: Hvem er mammaen og pappaen btw? Var det Nectar som var mammaen iallefall? Syns hun ser så flott ut! Har plutselig blitt så svak for black bi-aussier jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar