Monika! Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye! Spennende navnevalg også Må si jeg er veldig nysgjerrig på rasen da... *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 På tide, Julie Men syns det er dårlig altså - og si A og ikke B(selv om jeg egentlig vet mer om den valpen enn du gjør, haha) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gleder meg til å se bilder av lille Siri:D Blir nok veldig spennende og annerledes dette, Julie:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 På tide, Julie Men syns det er dårlig altså - og si A og ikke B(selv om jeg egentlig vet mer om den valpen enn du gjør, haha) Da er det sikkert en jaktgolden da? Eller muuuligens aussie? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Moro dette her! Vi gleder oss maks til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer med kommende råttisvalp Siri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer! Blir spennende å høre hvilken rase det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Da er det sikkert en jaktgolden da? Eller muuuligens aussie? *nysgjerrig* Hvordan kan du tro noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Hvordan kan du tro noe sånt? Der var jo nesten et hint jo...hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Hihi, når skal du fortelle de stakkars sonisene hvilken rase det blir da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye, og jeg gleder meg til at du forteller LITT mer Syns du skal gjøre det snart. Da er det sikkert en jaktgolden da? Eller muuuligens aussie? *nysgjerrig* Det jeg tenkte også når MartineH svarte det ho svarte :closedeyes: Men får vel bare vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Hihi, når skal du fortelle de stakkars sonisene hvilken rase det blir da? Når depositumet er betalt Vil være på den 100% sikre siden! Så det blir bittelitt til enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye Jeg skal innrømme at jeg er spent på hva du har valgt av rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Grattis igjen Jeg vet jeg vet, hihi Kult navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Nå ble jeg nysgjerrig altså Når skal vi få høre rasen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 <_< "Alle" får hund nr. 2 nå om dagen jo! Hehe, bare bittelitt misunnelig.. Uansett, gratulerer så mye! Veldig spent på hvilken rase det er, spesielt når flat er et av alternativene EDIT: Gjetter på aussie jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jeg gjetter golden! Men ikke nødvendigvis jaktgolden Stilig navn egentlig, Mona og Siri - LOOOOOOL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer! Siri er et kjempefint navn. Det var det hunden jeg "vokste opp" sammen med het. Lykke til med valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer Julie, glæder mig til at høre hvilken slags du vælger, o ja je er helt med på navet Siri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jeg har en misstanke om hva slags hund du skal ha, og hvilken oppdretter du skal ha fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 *sitte på hendene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jeg har rett og slett en mistanke om at IW tuller med oss jeg.... 1.april og slikt vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jeg har rett og slett en mistanke om at IW tuller med oss jeg.... 1.april og slikt vet dere Det var ikke 1. april når hun startet tråden da, men noen begynner vel før april også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Det var ikke 1. april når hun startet tråden da, men noen begynner vel før april også Joda, hun laget tråden sin 00:25 - 01.04.2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar