Mirai Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Hohoho! Har holdt meg ganske lenge nå syns jeg. Har hatt nr. 2 i hodet lenge. Faktisk ett år har jeg ventet nå, det var egentlig planen å få i fjor sommer. Har virret utrolig mye frem og tilbake, golden, aussie, kooiker, flat, rottweiler.. Nå har jeg reservert valp! Kjæresten min har fått bestemme navn, i og med at jeg bestemmer at vi skal ha en hund til Da vi ble sammen fant vi ut at min hund heter det samme som hans søster, altså Mona. Så da menneske-Mona fikk en datter, tulla vi litt med å kalle opp neste hunden etter henne. Og siden vi har flytta og bor 80 mil unna hans familie nå, får han bestemme, så da skal den hete Siri, som niesa hans. Litt spesielt, men venner meg nok til det. Passer jo i samme "stil" som navnet Mona så. Hun er blue merle bi, altså blue merle uten tanfargen. Så kun svart og blå og lekker 2 dager Ca 2,5 uke gammel 3 uker gammel Ca 1 mnd gammel Ca 5 (?) uker Ca 6 (?) uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninahz Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Hehe gratulerer.Så morro da, men helledussan så nysgjerrig jeg ble. Lurer på hva du har bestemt deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 syntes fint det kan tasse en PM med rase til meg jeg er aldri nysgjerrig... grattiss med reservasjon da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Gleder meg utrolig mye til du kommer ut med all info! Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Grattis! Synes du kan gi oss et hint jeg...Gruppe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Det er ikke en selskapshund, men det skjønte dere vel i forhold til hva jeg har vært innom. Det er en av de rasene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Ikke Selskapshund?! Jeg trodde nå at du skulle ha Pekineser jeg *skuffet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Grattis Julie! Dette har du venta på! Er ikke misunnelig og døende av valpesjuka nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Grattis med reservert valp Men jeg må si jeg dør av nysjerrighet...Skal du ha hann eller tispe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Grattis! Så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jeg skal ha en tispe. Navn er allerede bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulere, dette var gøy å lese! Lykke til med hund nr 2. Du kan jo fortelle navnet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Kjæresten min har fått bestemme navn, i og med at jeg bestemmer at vi skal ha en hund Da vi ble sammen fant vi ut at min hund heter det samme som hans søster, altså Mona. Så da menneske-Mona fikk en datter, tulla vi litt med å kalle opp neste hunden etter henne. Og siden vi har flytta og bor 80 mil unna hans familie nå, får han bestemme, så da skal den hete Siri, som niesa hans. Litt spesielt, men venner meg nok til det. Passer jo i samme "stil" som navnet Mona så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Kjæresten min har fått bestemme navn, i og med at jeg bestemmer at vi skal ha en hund Da vi ble sammen fant vi ut at min hund heter det samme som hans søster, altså Mona. Så da menneske-Mona fikk en datter, tulla vi litt med å kalle opp neste hunden etter henne. Og siden vi har flytta og bor 80 mil unna hans familie nå, får han bestemme, så da skal den hete Siri, som niesa hans. Litt spesielt, men venner meg nok til det. Passer jo i samme "stil" som navnet Mona så. Den hunden må jammen meg bli både søt, pen, flink og snill altså *flir* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Ja, vi kan jo late som om den er kalt opp etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer. Gleder meg masse til å få vite rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer! Da jeg så på video av Mona her om dagen, tenkte jeg "hmmm. Vurderte ikke IW en hund nr 2 for en stund siden"? Hehe Så gøy, blir spennende å få høre hvilken rase det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jeg tipper på råttisståttiss Tenk Ulven mona, og tåttissen siri hihi Kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Ja, vi kan jo late som om den er kalt opp etter deg Jamen selvsagt er den vel det !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Kjæresten min har fått bestemme navn, i og med at jeg bestemmer at vi skal ha en hund Da vi ble sammen fant vi ut at min hund heter det samme som hans søster, altså Mona. Så da menneske-Mona fikk en datter, tulla vi litt med å kalle opp neste hunden etter henne. Og siden vi har flytta og bor 80 mil unna hans familie nå, får han bestemme, så da skal den hete Siri, som niesa hans. Litt spesielt, men venner meg nok til det. Passer jo i samme "stil" som navnet Mona så. Det var et fint navn! Gleder meg til dere har fått henne og vi blir overrøst med skjønne bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Artig! Nå er jeg veldig veldig spent på rase, må jeg innrømme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer! Må si jeg ble skikkelig nysgjerrig nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Gratulerer så mye Blir veldig spennende og høre hvilken rase du skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar